Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

K vašemu textu mám jediný prostinký dotaz. Kdo je Tomáš Klus?

3 2
možnosti
MV

prumerne vzdelanej Cech to vi

1 0
možnosti
MV

Smutek. To je přesně ten pocit. A jak reagovali na tenhle pocit ti z linku ani nechci číst. Umím si to představit. Karma

4 4
možnosti
Foto

Díky. Fakt to není hezké počtení.

1 0
možnosti
Foto

Klus nemůže Nohavicu nikdy pochopit. Jednak je podstatně mladší, dobu, v níž Nohavica žil, zná pouze z vyprávění, no a navíc je to "úplně jinej oddíl", a to prakticky po všech stránkách.

17 3
možnosti
MV

"mladi" a i z "jineho oddilu" maji take svuj nazor

a ten se, diky bohu, potkava i s nazory starsich a treba i ze stejneho oddilu

1 0
možnosti
Foto

Je to přesně popsáno, Jiří. Psal jsem blog s názvem Jarku, proč? protože dodnes nechápu, proč člověk jeho uměleckých kvalit, či spíše génia, se sklonil před nýmandy, aby si od nich nechal pohladit hlavu. Už by nikdy neměl zpívat svou píseň "Divocí koně", protože už bude znít falešně.

10 14
možnosti
Foto

R^Děkuji, Tomáši. Přesně tak to cítím. Nemohu mít nikomu za zlé vyjádření nepochopení a smutku, když něčí idol zrazuje ideály, na základě kterých se tím idolem stal. Tím spíše ne, když to vnímám podobně.

4 5
možnosti
MB

Podobná vyjádření mne vůbec neiritují - beru je, jako prosté Info. Občan Klus - Sděluje svůj názor na občana Nohavicu. Já osobně, si produkce Jarka vážím - Jako na soudobého člověka - Se pak dívám s rozpaky. Opakuje se starý známý model - Pokud existují Oni a My, tak se Rebeluje dobře. Jakmile to padne, nastává problém. Kudy se vydat? Na Hrad, do Kremlu ? Má poté vůbec ještě váhu to, co jsem hlásal a produkoval dříve ? Dobrou cestu pak vidím u Vladimíra = Nechte Mišíka zpívat :-)

7 0
možnosti
Foto

:-)R^ Klus se k něčemu vyjádřil. Někdo se může vyjadřovat v jiných ohledech o Klusovi. To je v pořádku. To, co mě irituje, je jak se nyní někdo vyjadřuje o Klusovi kvůli tomu, že si dovolil vyjádřit smutek a nepochopení na adresu Nohavici.

4 0
možnosti
KK

Mravní ponaučení od Kluse? Od toho, co podváděl všechny své partnerky, včetně současné manželky? Tak to teda sedí. No, asi má opravdu potřebu se zviditelňovat

7 4
možnosti
Foto

Ano, v tomto duchu se nesou komentáře kritiků toho, co o Nohavicovi Klus napsal. Řekl bych , že je to hodně ubohé. Podstatou věci asi není to, jakou má v partnerských vztazích morálku kritik, ale jestli je jeho kritika, pokud se to vůbec dá nazvat kritikou, opodstatnění. Jinými slovy, vyjadřuji se podobně jako Klus, ale svou ženu nepodvádím. Co byste tak na Nohavicovu podporu řekl o mně? Že chodívám neoholený?:-)

5 6
možnosti
LH

No jo no když já si radši poslechnu Nohavica než Kluse a Hutku..... A Klusovo prohlášení o létání to mě fakt pobavilo.....

11 0
možnosti
Foto

Já si také raději poslechnu Nohavicu než Kluse, to s tím ale vůbec nesouvisí.

2 0
možnosti