Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

"Působila ..., vyjadřujíce ..."

Dobré. Až na ten přechodník.

0 0
možnosti
PL

P85e43t88r 63L98a72n12g48e15r

31. 8. 2019 19:25

R^karma

vím o čem píšete

0 0
možnosti
PK

Kdo nechce neporozumí. Jako v každé oblasti, kde působí spasitelé :-)

https://kamas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=600246

1 0
možnosti
JN

Proč si nebohou němou tvář pořizují městští lidé, kteří si zjevně nedokáží poradit sami se sebou ? To mi hlava nebere ...

1 0
možnosti
PK

Taky jsem touto cestou uvažoval a nyní po několika letech na vesnici se podivuji nad stejnou záležitostí u vesničanů, pes zná jen zahradu a procházka je sváteční den jen několikrát v roce......

1 0
možnosti
VP

Dnes jiz treba v Praze je vyjimka potkat v MHD psa s nahubkem a nereseni to ani ridici.

1 0
možnosti
EJ

Zvieratá mám rád a rozhodne by som vedel nakopať kohokoľvek, kto im vie ubližovať. Ale robiť hysterické výstupy kvôli košíku, tak to mi už fakt príde uletené. Robiť zo psa nadčloveka môže fakt len magor.

0 0
možnosti
VH

Ta slecna v autobuse nahubek mela? Asi by ho radsi mela mit, byla zda se dost agresivni :-(

7 0
možnosti
DP

No jo, někteří ochránci čehokoliv chrání i na místě, kde je to úplně zbytečné.

2 0
možnosti

A jaký máte pane Turnere názor na skutečnost, že majitelé psů navštěvují se svými psy restaurace (a to i hotelové - moje zkušenost)? Není to obtěžování ostatních hostů?

2 1
možnosti
DP

Pokud bydlí v hotelu, tak se přece nebudou stravovat jinde... Když je pes vychovaný a vyvenčený, tak nikoho neobtěžuje. Když jdeme po procházce do hospody, leží mi u nohou a relaxuje.

8 1
možnosti
VB

Pane Turnere, při čtení Vašich článků jsem nabyl dojmu, že jste velice vzdělaný a inteligentní. No, každý má nějaké vady. Popis, jak vlastně nerespektujete předpisy pro dopravu čoklů ukazuje, že jste jeden z těch, co upřednostňují svého čokla před lidmi.

10 20
možnosti
BH

Fakt je to, když se může kašlat na přepravní podmínky, tak proč se obtěžovat s placením podle řádu který valná část nerespektuje:-P

0 0
možnosti