Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Copak oni takoví existují? ;-D

4 4
možnosti
Foto

:-)Dobrá otázka. Odpověď je: nevím. Ale myslím si , že pokud nějací takoví existují, trikolora je může oslovit.

1 5
možnosti
JH

Tyhle vaše starosti o Trikoloru, jako by snad tihle levičáci neměli dost vlastních starostí!:-)

12 3
možnosti
Foto

Víte já žádné velké starosti o trikoloru nemám. Prostě jsem si přečetl článek v novinách a pod jeho dojmem jsem si přečetl i program této strany, nu a přimělo mě to, jako spousta jiných věcí, k napsání blogu. To je vše.

Nevím tedy, koho míníte tím levičákem, ale pokud mě, tak vás mohu ujistit, že se hluboce mýlíte. Kvůli kritice této partaje rozhodně není potřeba být levičákem, dokonce bych řekl, že v mnohých ohledech může být levici Trikolora sympatická.

3 0
možnosti
JK

Dnes už nemá maturita žádný vliv na to, kdo koho bude volit. Tu už mají téměř všichni. A z voličů SPD nikdo nepůjde volit trikoloru. Ty strany jsou úplně odlišné. To je jak, kdyby voliči ODS, TOP 09 začali volit KSČM.

4 0
možnosti
Foto

Maturita je, pokud jste to nepochopil, pouze metafora. Jinak jsem přesvědčen , že se v zásadní rozdílnosti SPD a Trikolory pletete, respektive se zcela jistě pletete v tom, že Trikolora nemůže oslovit kultivovanější voliče SPD. To je konečně podstata onoho aforismu v názvu. Obě strany mají řadu podobných témat i podobných řešení, a to je v současné politice podstatou ideologie.

2 2
možnosti
Foto

Přeji Trikoilóře 4,9%! Ať vzkvétá!

3 7
možnosti
DR

Tahle procenta taky některým partajím přeji, ale co z toho? Pouze na nás dvou to asi nebude.

10 1
možnosti