Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Pane Turnere, Vaše naivní příspěvky na téma "ANTI" přestávají být pro mě zajímavé zajímavé. Chybí jim nějaká myšlenka, třeba blbá, ale myšlenka.

7 7
možnosti
Foto

:-) Kdybyste byl, pane Slavíčku, ochoten či schopen vyjádřit se konkrétně, vyslovit názor na problém a podpořit ho argumenty, mohl by mít váš komentář smysl. Takto působí jen plácnutí někoho, kdo sice s něčím nesouhlasí, ale neumí to rozporovat.

6 1
možnosti
LH

Další pravicak co čte Sputnik :-))))

7 1
možnosti
Foto

Sputnik normálně nečtu, přestože samotná četba něčeho s čím se neztotožňuji není ničím proti ničemu. To, co Klaus prohlásil ve Sputniku, si žije svým vlastním životem. Já jsem například tuto informaci získal na Twitteru.

Jak jsem už uvedl níže, aktuálně mi pojmy "pravice" a "levice" (tedy i pravičák a levičák) připadají zcela bezobsažné

0 0
možnosti
Foto

I69v65a38n 74V42e97s53e96l48ý

15. 9. 2019 11:40

Nechci komentovat vaše hodnocení pana Klause. Jedno vaše tvrzení mě tak nějak bodlo do očí, cituji: "Pak se z Klause stal klimatolog na plný úvazek. Bohužel uchopil onu problematiku z pozice politika a ne přírodovědce". Vy si myslíte, že všechna ta dnešní rozhodnutí vedoucí ke snížení uhlíkové stopy a ekologie vůbec vycházejí přísně z vědeckých, zelenou ideologií nedotčených, studií a že o všech těch již schválených a připravovaných opatřeních a zákazech rozhodli vědci? Ne, rozhodují politici, politici ovlivnění zelenou ideologií, kteří ta vědecká poznání nadhodnocují stejně jako ji pan Klaus podhodnocuje. On prostě jen stojí na opačném pólu této problematiky než většina dnešních politiků.

26 0
možnosti
Foto

Podsouváte mi něco, co jsem neřekl ani nenaznačil. Ekologie a klimatologie je dnes významné politikum, o tom není pochyb. Já uvádím jen to, že je směšné a hloupé, když se amatér prezentuje jako znalec. Pokud by Klaus hodnotil pouze ono politikum, byl by to názor významného politika, se kterým by se dalo pracovat. Klaus ovšem začal ohýbat a křivit odborné záležitosti podle toho, jak se mu to hodilo do určité politické doktríny. To je vše.

2 2
možnosti
Foto

Karma.Je to tak,už i soudruzi v KSČM si všimli kde jim mizí jejich voliči.Do strany,která přetahuje komunistům voliče se takové názory hodí.Jak to tak vypadá tak zatím nejvíce "konzervativně pravicových voličů" je mezi voliči komunistů,opravdu zajímavé...;-)

4 2
možnosti
PK

No vidíte, změna je život z komunistů konzervativci a z konzerv levičáci, to je bašta;-DR^

2 1
možnosti