Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tak to je presny! Gretu výstridal Gott a psavci se rozjeli jako najati. Až mi toho Gotta bylo líto. A pak ty snusky nesmyslu o státním smutku a pohřbu... Kolotoč cechackovstvi se roztočil do plnejch.. Vám karma.

10 0
možnosti
Foto

Díky a souhlasím bezezbytku

0 0
možnosti
JZ

Nějaký oficiální smutek taky nechápu. Zemřel významný člověk - bude mít pohřeb s poctami, které jeho význam vyjádří. Ovšem smrt významného člověka není automaticky totéž jako národní tragédie, obzvláště když jeho smrt nemá žádné zvlášť tragické pozadí. Zemřel významný člověk ve vysokém věku ve svém rodinném kruhu. Proč by z toho měl být smutný celý stát? To přece není totéž, jako když spadne letadlo s prezidentem a plnou palubou lidí nebo když někdo vystřílí dětský tábor.

8 0
možnosti
TB

Když byl státní smutek za Havla, proč by neměl být nyní za Gotta?

1 2
možnosti
JF

Dobře napsáno, cítím to stejně.

4 0
možnosti
Foto

To je zvláštní, že já byl zde na blogu první a přitom jsem na to prvenství vůbec nemyslel. Proč na pořadí myslíte vy?

3 0
možnosti
Foto

Já myslím na pořadí? Jak jste na to přišel? Já nevím kolikátý jste kde byl a ani jsem si neuvědomil, že jste přinesl první kondolenci vy. Nečetl jsem je. Všiml jsem si jen, jak se ty reakce vyrojili. V případě blogerů nikoho nekritizuji, v případě politiků mi to přijde už trochu nechutné, stejně jako ten mediální humbuk...

5 0
možnosti
Foto

Karma.Dobře vystiženo.

5 0
možnosti
RP

Mám pocit, že hysterický výlev je ten Váš. Jinak ostatní vzpomínají slušně v blocích, článcích i v TV bez nějaké " soutěživost " . Přeci jen to byla naše legenda, nikdo v tomto žánru ho nedokáže nahradit.

8 2
možnosti
Foto

Nevím, co je na mém vyjádření hysterického, docela normálně vyjadřuji svůj názor na to, že pieta nemá vypadat jako mediální humbuk a tato smutná událost nemá být zneužívána. Umřely již stovky a tisíce legend a každý člověk je jako jedinec nenahraditelný.

11 0
možnosti
PS

P88e46t70r 96S53k42á28l91a

2. 10. 2019 17:01

Respekt a úctu určitě, státní pohřeb možná. Ale státní smutek? Co je moc, to je moc.

4 1
možnosti
AL

Božský Kája se uměl otočit po větru za každého režimu...

2 0
možnosti
ND

Taky tak myslím...

3 0
možnosti