Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel to bude mít jako kandidát na presidenta velice těžké. Stejné zájmové skupiny, které pomohly ke zvolení Miloši Zemanovi a zároveň k dehonestaci Jiřího Drahoše resp. Karla Schwanzerberga, ho mediláně úplně zničí ještě před tím, než boj o Pražský hrad vůbec začne. Peněz na to mají evidentně dost.

Skutečným určujícím faktorem je tady totiž současný vztah k Rusku a Číně, nikoliv předlistopadové členství v KSČ. Příklad:

1/ generál Pavel, komunista a voják z povolání před rokem 1989, po pádu režimu "převlékl kabát" a od té doby je jeho postoj 30 let zcela konzistentní. Příznivci Zemana, Babiše, Okamury, KSČ a obou Klausů běsní vzteky, jen o něm slyší.

2/ generál Blaško, komunista a voják z povolání před rokem 1989, po pádu režimu "převlékl kabát" a chvilku sloužil NATO, potom znovu "převlékl kabát" a nyní by zřejmě zase rád sloužil Rusku. Příznivci Zemana, Babiše, Okamury, KSČ a obou Klausů ho vynášejí do nebe.

Radost z toho nemám, ale je nutno si přiznat, že ruská pátá kolona má v ČR v současné době obrovskou sílu, spolehlivě největší od roku 1989. Obávám se, že o tom, kdo bude nástupcem Miloše Zemana, opět rozhodnou ruské peníze :-/

2 1
možnosti
Foto

Přesné, ale otřesné.

0 0
možnosti

Vojáka ano. Zrádce a převlékače nikdy.

2 2
možnosti
Foto

Tak tak, Vy jste určitě kabát nepřevlékl. ;-D

3 2
možnosti
Foto

... nevzali mne na vojenské gymnázium, kam jsme se s kamarádem hlásili (chtěli jsme být letci ;o))) - trochu naivní představa, vím, ale protože jsem neměl ten "správný" posudek, tak se to nestalo, za což jsem později vlastně děkoval. Popravdě nevím, jak by se člověk vyrovnával tenkrát s tou pakárnou, kterou jsem poznal právě až na vojně. Jedni jak jsem poznal, se uchlastávali až k smrti, jiní jen k průserům, a někteří to nějak zvládli, i bez toho, aby nutně museli být svině a podobně. Alespoň tomu chci věřit. To, jak se projevuje a projevoval gen. Pavel, mi přijde čestné a rovné; ano, složil přísahu, jako každý voják, a neporušil ji, věrnost kterou slíbil této zemi, své vlasti, bezesporu dodržel, a to že zločinecký režim padl, ho zbavilo závazků vůči tomu režimu. Věřím, že je to rovný chlap, kterému se bezesporu hodně ulevilo, a věřím, že je to voják každým coulem, a to především. Mám to Jiří jako ty, jsem také po všem zažitém, spíše pacifistou, ale neměl bych v případě tebou nastíněném, s tímto člověkem problém, i když bych tam samozřejmě mnohem raději viděl jiné; ovšem jaká je šance, že by za takových okolností, jaké dnes jsou nebo se dají očekávat, mohl někdo jiný uspět? ;-)R^

6 2
možnosti

Lituji, ale neznám žádný právní akt, který by rušil přísahu vojáka ČSLA.

0 0
možnosti
Foto

zajímavé touhy. Bude Vám však muset stačit Babiš R^ nebo Okamura R^R^

1 4
možnosti

I Vy, Brute ... Rv. Už jsme měli v čele dva - Syrového a Svobodu a jak to dopadlo ... Myslel jsem, že jste pro nějakou naši Čaputovou, třeba Bradáčovou.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby byla Bradáčová na úrovni Čaputové, tak už si Babiš balí kartáček na zuby.:-/

2 2
možnosti

Nás nemusíte přesvědčovat - dobrá volba - musíte přesvědčit voliče Miloše a Andreje a to bude těžký úkol.

2 0
možnosti

J32a74r76d28a 58F49i70š33e82r

16. 11. 2019 10:54

Petr Pavel je skutečná osobnost a autorita, s jasným názorem na současný svět.

I když jsem hodně neúprosný antikomunista, jeho vysvětlení proč a z jakých důvodů byl ve straně mi stačí i proto, že jsem tu dobu sám zažil.

Miloš Zeman byl taky v KSČ, božský Kája Gott mluvčí Anticharty a Andrej Babiš byl agent StB. Tak v čem je problém?....a jako dodatek, konečně by byl na Hradě kompetentní vrchní velitel armády a ne ten dnešní zbabělý modroknížák, pořád něco blábolící o dronech:-)

5 4
možnosti

Jj, je vidět jaký neúprosný antikomunista jste. Spíše takový výběrový.

1 0
možnosti

Dobrý den, pane Turnere. V článku připouštíte, že ANO má potenciál vládnout další období. Vážně si myslíte, že pan Pavel, který se umí chovat velice konformně, by byl schopen udržet balanc v naší vysoké politice? Ale připouštím, jak konstatuje paní Jandová níže, je to fešák.

3 2
možnosti
Foto

Já mám výhodu, že na vojně jsem nebyla a tudíž neřeším, jestli "furťák" ano nebo ne. Navíc pan generál je opravdu fešák, což my ženy oceníme.:-) Ale myslím, že to jeho členství v KSČ by byl opravdu handicap. Samozřejmě by jím operovali i ti, kteří volí bývalé komunisty Zemana a Babiše, o spolupracovnících StB nemluvě. Ale to je přece úplně něco jiného, že?;-) Takže i když s vámi souhlasím, tak asi ne. Paradoxně mě napadá další voják, generál Šedivý. Také mi přijde jako velice slušný a rozumný člověk, i když já osobně bych v této funkci nejraději viděla pana profesora Höschla. Ten má na ten zdejší blázinec i správnou kvalifikaci.:-)

Samozřejmě ale karma.

9 3
možnosti

J29i11ř95í 44F87o60g72e80l

16. 11. 2019 8:55

Je poněkud zvláštní že soudruh pan generál, vychovaný svým otcem kontrášem k věrnosti komunismu nevadí. Přitom jen rok 89 zabránil tomu, aby šel doslova ve šlépějích svého otce. A, opakuji se, kdo ví co to byli kontráši má jasno. Soudruh pan Pavel je převlékač uniforem. Jak se prostě říká. Jednou komunista, navždy komunista.

Nebo to u něj neplatí?

11 5
možnosti
Foto

Ne, pro bývalého komunistu, který přešel na druhou stranu, existuje velké riziko, že to přežene na druhou stranu, nikdy nesundá své antikomunistické brýle. Viz dikce Černá kniha komunismu.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS