Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Benátkách jsem kdysi vyfotil cedulku "Nechlastejte na mostu" ;-D Byl o toho krásný piktogram vrávorající postavičky. Jsou zákazy, které nás chrání před vlastní blbostí, či nás aspoň upozorňují, že některé naše projevy blbosti jsou nebezpečné nám i jiným.

Ale mohou existovat i zákazy, které možná naznačují, že se se jejich dotyčný úředník neuchránil vlastní blbosti a chuti buzerovat.

Nemohu však nezmínit určitou typologickou skupinu spoluobčanů, kteří se ve jménu svobody vehementně domáhají svého svatého práva "házet ve městě šutry do výloh" (což je symbolická nadsázka), ale přitom doma by je roztloukat vlastní okna nenapadlo.

1 0
možnosti

J77a11n 85R23á18ž

9. 2. 2020 18:58

Velmi chabá možnost dosažení vymahatelnosti práva v reálném čase a nepředvídatelnost rozhodování soudů, což se stalo chronickým jevem v ČR, je větším ohrožením demokracie, než všechny excesy Babiše a Zemana dohromady.

0 0
možnosti
Foto

A jaký nápis byste navrhoval ke korunovačním klenotům? R^

1 0
možnosti
Foto

"Před vstupem odložte šavli laskavě venku" ;-D

1 0
možnosti

Souhlasím s Vámi plivat ve výtahu by se nemělo a jako slušně vychovaný člověk bych si to nikdy nedovolil.

Nicméně připomněl jste mi zážitek mladých let, kdy jsem ještě bydlel ve vyšším patře panelového domu. Pochopitelně jsem zde neplival, ale cestu a čas strávený v tomto prostůrku jsem většinou z nudy trávil čištěním nosíku, kdy jsem si nehtíkem vytahoval "holoubky". A zvláště rád jsem měl ty které měly takovou tu mazlavou konzistenci, se kterými jsem pak polepil ozdobil některé z tlačítek nějakého z pater.

Jedinou adrenalinovou záležitostí bylo, abych se dole nesetkal s někým, kdo by zde čekal na výtah a zvláště pak, aby nejel do příslušného patra a musel zmáčknout to vyzdobené tlačítko.

Naštěstí za celou dobu mládí k této situaci nedošlo a tak kdykoliv jedu výtahem tak si na tento hřích mládí s úsměvem vzpomenu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS