Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Amorální a bezskrupolózní politici byli hlavně zvoleni v řádných volbách. Asi byste voliče rád vyměnil. Ale bohužel...jaksi...nic !!

8 0
možnosti
VB

V diskusi o existenci (dobrovolnosti placení) na veřejnoprávní media je jeden zásadní argument.

Co kdyby se i státu platili příspěvky dobrovolně? Jsou jeho služby dokonalé? Chtějí je "všichni "kupovat?

8 2
možnosti
GK

Však zakódovat a ať platí kdo chce sledovat. Ale to by tihle ,,bojovníci za demokracii" nedali.

2 1
možnosti
OD

O35t86a 93D64v11o13r13a88k

18. 2. 2020 10:47

Připadám si v té diskusi jako hloupý hříšník. ČT mi vyhovuje a nerad bych, abys se příliš změnila. Samozřejmě nic není dokonalé. Zpravodajství má jednoznačně nejlepší. Ano některé diskusní pořady mě příliš neberou, třeba ten nedělní Moravcův. Ale to je můj problém, protože nemusím Moravce. A jsem rád za věci, které ČT vyrábí. Ano až vyhraje Okamura s Klausem a Filipem tak ji asi zruší, budu mít Primu a třeba NOvu. Jo a zapomněl jsem budu bohatší o televizní poplatek. díky :-)

5 6
možnosti
ZD

Dočetl jsem jen po větu : "Bezskrupulóznost a amoralita naší politiky tak dosáhla naprosto neuvěřitelné úrovně."

Autor s tímto extrémním názorem nemůže napsat rozumný, inspirující nebo obohacující článek. Kde vládnou emoce vždy úpí rozum.

15 4
možnosti
LU

Viz libovolná internetová diskuse.

0 0
možnosti
RK

Na podobných diskuzích mě vždycky šokuje, kolik se tu vyloupne naprosto šílených a absurdních názorů a kolik mají plusů.

3 0
možnosti
VB

Ano a tito lidé chtějí rozhodovat v referendu.

0 0
možnosti
TK

Já ČT maximálně podporuji. Od té doby, co si přestala hrát na objektivitu a začala být politicky útočná a jasně angažovaná (a že už je to let) jsem se prakticky přestal na TV dívat (krom dokumentů o přírodě, technice a historii) a vůbec nelituji. Získal jsem spoustu volného času, který mohu věnovat něčemu jinému. ;-)

Ale nevím proč ji platit, ať si ji platí ten, pro koho pracuje a šíří jeho propagandu. :-P

23 3
možnosti
TK

Ještě mi tam tedy vypadlo "politicky orientovaná".

5 1
možnosti
Foto

TV obecně moc nesleduju a už vůbec ne cokoliv kolem politiky a zpravodajství, to není jen o ČT.

Ale když jsem si přečetl pár komentářů, tak bych si klidně mohl myslet, že Soukupov je nejlepší.;-D

3 0
možnosti
OM

Z celé ČT se dá věřit maximálně sporťákům. Tímto se omluvám rosničkám, vím že to máte těžké. :-)

11 2
možnosti
VR

Obecně nejde jen o ČT, ale o svobodu slova.

Vzpomínám na Formanův film Larry Flint...

Dnes Vám cenzurují kde co. Na sociálních sítích, v diskuzích, na webových stránkách. Bojuje se proti "dezinformacích" a různým tzv. nekorektnim výrazům.

Jak by dopadl Larry Flint v 21.století?

7 0
možnosti
VS

ČT má co do objektivity podobné tak, jako Barrandov, navíc neprůhledné hospodaření, takže to je jen reakce na to. Měla by si tak přestat hrát na veřejnoprávní TV.

19 3
možnosti
Foto

Při vší objektivitě si myslím, že srovnávat ČT a Soukupov je víc než úlet.

6 4
možnosti