Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ojojoj, napsal jsem oslavný příspěvek pod blog Radky Kielbergerové! To asi za své slavení MDŽ dostanu od státního zřízení pěknej flastr! ;-D

Každopádně bych přidal přísný zákaz zapíjet MDŽ během lyžařského pobytu v Dolomitech

3 0
možnosti

Říkává se, sranda muší bejt! Pokud ano, nejlépe vyznívá nekřečovitá...

1 0
možnosti

:-)......já jsem včera navštívil parkur, ( pro neznalé skoky koní), ve Frenštátě, původně pohár MDŽ, dnes pohár žen ! Spousta známých s kterými jsem závodil, každý plaskačku slivovice, oslavili jsme to důstojně! Tak to má být! ;-D;-D;-D!!

2 2
možnosti
Foto

A dali jste aspoň těm chudákům koním roušky?

2 1
možnosti
Foto

oprava - vypadlo mi (B) ... jako Babiš;-D

0 0
možnosti

J90i74ř96í 58F72o33g43e24l

8. 3. 2020 12:44

Úroveň vašeho psaní padá dolů volným pádem. Rv

5 2
možnosti
Foto

I16v87a29n 69M72a71r63e27k

8. 3. 2020 11:59

"Zrušeno"?8-o Jak kde. U nás na Valašsku máme výjimku. Oslavy MDŽ se konají v uzavřeném prostoru ve slivovicovém oparu, který se dosud nepodařilo překonat žádnému ze všech známých virů. Pochopitelně, že takového účinku nelze dosáhnout aplikací aerosolů z pivních či vinných produktů, takže máte tam u vás holt smůlu.;-(

2 2
možnosti
Foto

My na to šli rafinovaně, slavili jsme již sedmého. ;-D

0 0
možnosti