Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ČT má Jílkovou. A ta je prostě nejlepší. -:)

0 0
možnosti
MV

dal jsem si to dnes ze zaznamu

pan premier trochu ztratil glanc, ale jinak byl v pohode - opet tabulky, cisla, a "my jsme nejlepsi"

no...nejsme...ale tleskano bude a za slib par kacek do penezenky i ten hlas pri volbach vhozen

rad zustanu u pana Moravce - vcerejsi diskuze s panem Faltynkem, Fialou a pani Pekarovou byla lepsi

0 0
možnosti
ZD

Zbytečně se přesvědčujete, že odhadovaný volební úspěch je za pár kačkami. A zbytečně přesvědčujete ostatní že to není. Naštěstí je úplně jedno co si myslíte i píšete.

A že rád zůstanete u pana Moravce.... ehm!

1 0
možnosti
Foto

PROBOHA NA CO SI TO HRAJETE, HAVLISTÉ OVLÁDAJÍ čESKOU TELEVIZI VÍCE NEŽ 30 LET A V TELEVIZI PREZENTUJÍ CELOU TU DOBU JEDNOSTRANNOU PROPAGANDU. Koukám že jsem měl zapnutý capslock ale nechce se mi to přepisovat, děkuji za pochoipení

2 3
možnosti
VR

A vám tam chybí ta ruská a čínská propaganda, že?

3 0
možnosti
PK

O ČT nechci vůbec mluvit,to je prostě ztráta času.

Z uvedení CNN PN jsem měl trochu obavy, znám tuto stanici z pobytu ve státech a tam se stanice prezentují trochu jinak, než jsme zde zvyklý.

Na druhou stranu jsem si byl jist, že nepůjde asi o politicky neutrální kanál. Ve státech tato stanice nemá příliš oblibu Trumpových republikánů a je jimi přezdívána jako CNN, tedy Comunnist News Network.

Ale první dny vysílání se mi líbili a uvidíme jak dál...

0 1
možnosti
JF

J42i55ř74í 97F19o50g21e38l

11. 5. 2020 12:32

U Moravce se nemůže stát nic, poněvadž přednáší otázky i odpovědi.

(A pokud se mu někdo nepozdává, tak ho utne)

11 2
možnosti
AN

A90l73e63š 59N23o13v10á21k

11. 5. 2020 11:52

čekal jsem od nového kanálu více CNN a méně tv Prima. Zatím trochu zklamání... a to mě včera překvapil ve Zprávách Voříšek svou angličtinou...:o)

2 0
možnosti
Foto

Tak mně vůbec nepřipadá ČT až tak protivládní. Spíše hysterická až bulvární a nebo zoufale nudná, např. Moravec, nebo o čínském viru poučující mladý redaktor, případně opakované přenosy stereotypních zmatenych vládních tiskovek. Prostě mně osobně chybí něco konzervativního jako třeba Fox News.

4 2
možnosti
NM

...taky jsem si všiml a to 2x,že Prima se začíní ztotožňovat s OVM...;-O

0 0
možnosti
AM

No vyvážené to u Moravce není, to pozná každý. Většinou 2 opoziční a 1 vládní zástupce, když se k tomu připočítá "nestranný" Moravec tak je to 3 : 1.

Moravec to "umně" maskuje tím, že tam občas zve nezávislé odborníky, ale vždy takové, kteří zastávají to žádoucí stanovisko.

Kdysi měl ten pořad úroveň, ale sám Moravec ho zdiskreditoval.

18 3
možnosti
ZD

Jeho pořad nemám rád od doby kdy začal exhibovat. Jeho manipulativní dotazy, kdy vysvětlí co a jak staví diskutéry do role odpovídatelů ANO či NE. A ti, kteří to dodržují jsou zváni. V těchto pořadech již o diskusi nejde. Je to exhibice - EVM!

5 1
možnosti
ZD

Díky Vašemu článku jsem si pořad Partie přehrál a s úlevou zjistil, že opět nemáte pravdu. To co jsem viděl - stejný čas jak vládě tak opozici a vyvážená práce moderátorky se mi jeví jako slušná a politicky korektní debata.

7 0
možnosti