Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, a úplně nejhorší je, že by jí u koblih prošlo i to, kdyby to opravdu fyzicky vykonala. Hnus.

7 6
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
JD

Dneska jsem v práci řekl jednou VOLE! 8-o

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste to řekl sobě, tak je vše v nejlepším pořádku.:-/

2 5
možnosti
MV

... a to se tady porad nekteri ohaneji tim, ze ODS nebyla statotvornou, kdyz odmitla ucast v koalicni vlade s ANO

CSSD statotvornou byla a dopadla jak...?

9 1
možnosti
Foto

R^Mám chuť říci, dobře ti tak ČSSD, ale mám také stále silnější pocit, že jakýkoli element, který vytváří v rámci koalice nějakou pozici je dobrý alespoň k tomu, abychom viděli, jak se kdo prezentuje. Nicméně v úvahách , co bude dál upadám do hluboké skepse

4 0
možnosti
Foto

Já to tak neberu. Na Moravě jsou jiné standardy toho, co je a není sprosté. Říkám to nerad, ale jsme tady mnohem blíže Rusku, než jsme ochotni připustit.

5 0
možnosti
Foto

:-)Já bych řekl, že ta sprostota nevyplývá ani tak z nějakého jadrného výrazu, ale z toho, jak je míněn, přestože nelze pominout, že politici by měli, což působí asi trochu legračně, jako určitý vzor. Nemohu si pomoci ale Alena Schillerová na mě působí jako odstrašující příklad politika.

10 3
možnosti