Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to možné, ale na film nepůjdu.... Raději si budu pamatovat V.Havla jako živého, viděného svýma očima, než jeho repliku. zprostředkovanou někým jiným...Názor na něj si nehodlám opravovat. V dobrém, ani ve zlém. Rv

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Máte ještě jeden palec? A mohla bych ho vidět? :)) ...se omlouvám, ale ten kulověbleskový palec dolů....asi mi holt něco uniká:))

1 0
možnosti
Foto

,, ...významnými osobnostmi se mnozí nestávají z nějaké touhy změnit svět, ale naopak se svých privátních a obecně malicherných pohnutek,..

Zdroj: https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=755717R^ Asi tak, ač nikoli oni, ale doba a ,,okolnosti" mění nejen svět, ale i je;-)

3 0
možnosti
Foto

Pan Vodvářka to popsal dokonale, i na mě tam bylo té váhavosti až trochu moc...herci výborní.

0 0
možnosti
LH

A to ještě ho trochu pochlapili, jak jede za Dubcekem - tam v reálu nejel....

0 0
možnosti
Foto

Viděl jsem a více méně s Vámi souhlasím. Nejsem si však zcela jist mírou oné nerozhodnosti a váhavosti, které bývají "výsadou" intelektuálů a jež je ve filmu předkládána poměrně značně.

Z filmu mám poněkud smíšené pocity, asi bych jej nezatratil, ale bude to spíše "klubovka" .

Byl jsem nadšen výkonem pana Hoffmanna v roli Pavla Landovského.

Karma.

0 0
možnosti