Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Ještě bych poznamenal, že Kúdela je ....jak to říct slušně? Id...t, protože kdyby si ošetřil své šeptané poznámky, Rangers by teď němohli ze sebe dělat oběti rasisitických Slávistů. Ale na druhou stranu: když se člověk dívá na českou ligu, je to někdy jako když spolu hraje stádo koní. Okopávaná. Kúdela je asi člověk lehce mdlého rozumu, když nepochopil, že nedávat soupeři v hodně vyhecované atmosféře je ta trošku sebevražda, tak dostal lekci a snad si ji zapamtuje. Slávie hrála skvěle, je mi jich líto. Přeju jim, aby v předkole Ligy mistrů dostali zhase Rangers, to by bya výzva že? 8-o Ostatně Trpišovský říkal, že chce zase na Ostrovy - ted si to asi rozmyslí nebo se nad tím zamyslí, zda za to britské stadiony stojí, aby si je prohlédl a pak mu přizavili brankáře a zmlátili hráče.

1 16
možnosti
JS

Pane Ziegler, jste obdivuhodný. Vy víte co Kúdela řekl? Já ne, tak držím ústa a krok. Jinak pokud se nemýlím, tak fotbal se hraje podle fotbalových pravidel. Alespoň zatím.

6 1
možnosti
VP

každý kdo fotbal sleduje a zná Kudelu nepotřebuje vědět ...ale přesto ví...

1 2
možnosti
PS

P51e28t66r 14S91k67á72l80a

19. 3. 2021 12:31

Souhlas. Jen mě zaráží, že se v leckde píše o "do krve zbitém Kúdelovi" ale nikde jsem nenarazil na fotografii, která by to potvrdila stejně jednoznačně jako fotografie zkrvaveného Koláře.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
AM

R^

Ale nechápu toto pozdní vystřízlivění z ostrovního fotbalu. Z jejich tupého bezmozkového fotbalu jsem vystřízlivěl dávno (poslední "záložník s mozkem" byl Bobby Charlton). Kdyby tam nebyli cizinci tak zoufalá bída.

10 0
možnosti
JZ

Bylo by lepší, kdyby si to Kudela odpustil, ale chápu, emoce byly vypjaté, surová hra Skotů, chvíli předtím kopnutí do ležícího Slávisty, nebylo to jednoduché.

17 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
JS

Jsem takový nijaký fanda fotbalu. Musím se přiznat, že na ten včerejší fotbal jsem se díval až dnes ze záznamu. Komunikace s mou manželkou mně připadala smysluplnější. Velmi mě zaujalo, že kopnutí do hlavy nějakého hráče se považuje za ukončené písknutím sudího ovšem to, co možná hráč pošeptal protihráči do ucha, se stalo příčinou srocení hráčů stejné pleti a možná šetřením jakési komise. Tomuto říkáte sport?

6 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti

Sport je o emocích a zrovna včera byly "kapku silnější" než obvykle.

Všimněte si, že oba trenéři věří svým hráčům. Jeden (či oba) se musí mýlit.

A co se Kudely týče. Když někdo běží přes celé hřiště, skutečně neřekne "ty jsi ošklivý chlapec" a ani bych se nedivil, kdyby prohlásil něco rasistického. A nebo mu řekl, že je teplej. Docela by mě zajímalo, jestli by hluchoněmý dokázal něco odečíst. Ale to bych chtěl od novin asi moc

0 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Jste se Šárkou sešel, karmoval jsem oboje. Jak píšu u ní, zrovna Gerrard patřil k mým velkým oblíbencům, o to žlučovitější pilulka to pro mě včera večer byla...

7 0
možnosti
MB

Postavil se za tym, co jineho mel asi delat?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
MB

M86i81l66a11n 89B83í16l60e33k

19. 3. 2021 10:59

No, když hráč přijde něco říct protihráči až těsně k němu a přikryje si při tom pusu, tak je docela pravděpodobné, že neříkal jen obvyklé nadávky, kterých za zápas prolétne spousta:-). Tím ale samozřejmě nechci omlouvat, co Rangers předváděli.

3 0
možnosti