Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

Když na něco nemám, hodím to na rasismus, a mám to v kapse. Tohle dnes ve světě letí a jak je vidět docela to i funguje. Obávám se, že i kdyby mu Roofe vykopl mozek z hlavy měl by ten jejich "rasismus" navrch.

Jak je mi fotbal ukradený, tohle měm bude hodně zajímat, kam až společnost bude tím "rasismem" zatlačena.

31 0
možnosti
IM

I66v95a32n 56M48i70n88á82ř

19. 3. 2021 11:21

Toto "chození" kolem černochů po špičkách a neustálé podsouvání rasizmu majoritě - je nejen trapné, ale začíná být i společensky nebezpečné.

Pokud bych například bělocha, který do mne při chůzi neomaleně vrazí bez omluvy, nazval hulvátem - měl bych pravdu. Stejná reakce v obdobné kolizi s černochem - bude vyprovokovaným rasizmem.

11 0
možnosti
RB

Kúdela dostane stopku.

0 2
možnosti
Foto

Nějak jsme se sešli ve stejném tématu, pane Turnere.R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, všiml jsem si.:-) Ani jedem z nás o fotbalu, myslím, často nepíše, ale tahle událost má zjevný přesah a leckterého psavce asi přiměje k reakci. Ačkoli jsem se nemohli ovlivňovat, nijak mě nepřekvapuje, že se naše články nesou ve velmi podobném duchu. Ten Váš se mi líbil.

Hezký den. :-)

3 0
možnosti
Foto

Není to tak, že by ceny hráčů Rangers převyšovaly cenu celého týmu Slavie, to ani náhodou (viz Transfermarkt). Jinak ovšem naprostý souhlas a karma. K tomu, jak vše dopadlo, však hlavní měrou přispěl izraelský rozhodčí, který utkání nezvládal prakticky od samého začátku.

15 0
možnosti
OF

Meanwhile, Rangers striker Roofe was subjected to racial slurs on Instagram after the match.

Roofe shared the abusive messages and commented: "I could be up all night screenshotting all of these types of comments. @europaleagu

to je z BBC

Roofe rasově napadán na instagramu. Mohl by to přeposílat celou noc.

0 0
možnosti
Foto

J53a86n 35S87v29a72t18e16k

19. 3. 2021 16:24

S tím napadáním (ze strany nějakých "rádoby fanoušků") samozřejmě nesouhlasím. Nicméně mi není jasné, jak s tím souvisí to, co řekl Kúdela šeptem protihráči?

Slávie nemůže za pár pomatenců, kteří si nevidí do úst.

Navíc mi teď syn říkal, že někde na netu četl "přání" některých skotských fanoušků (asi podobných magorů, zřejmě ze stejného hnízda jako ti čeští), aby všichni hráči Slávie měli leukémii...

Kúdela si to mohl odpustit, nicméně hráči Rangers byli na "o přes držku" za svou mnohdy zákeřnou hru.

3 0
možnosti
JK

Ze hry, původně určené pro diváky, je bez nich jen ubohé "maso".

0 0
možnosti
MB

Neviděla jsem nic jiného než Vy. A je mi líto kluků, kteří teď sklízí neoprávněnou a na hlavu postavenou kritiku, místo aby se radovali z vítězství.

3 0
možnosti
JL

Slávia skvělá. Černí hoši to neunesli. Kulturně obohaceni s pojetím života a sportu byli zejména Kolář a Kúdela. Hádám bude příště Kúdela mlčet, až bude hrát s nějakými divočáky z jiných kultur.

1 3
možnosti
PN

P68e15t75r 62N61e18d69v69ě58d

19. 3. 2021 10:09

Hezky napsané, ovšem to, co Jezdci předvedli neodpovídá ostrovnímu fotbalu, ani oné pověstné skotské tvrdosti. Div, že to Slávka ustála. Pro mě osobně totální zklamání z jejich trenéra. Toho jsem měl za úplně jiného člověka.

18 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
OF

Za tu "reprezentaci Gabonu " by vás v UK určitě označili za rasistu.

Četl jsem Guardian /nebo The Guardian ?/, než jsem si to stačil řádně přeložit, už je to placené. Článek začíná : "Kudela obviněn z rasismu". Surová hra Rangers

zůstává bez povšimnutí. Všechno se točí kolem "allegation- tvrzení" Gerarda.

Čili, celý článek je o tom, co řekl Gerard. O průběhu utkání jen pár slov. Jiný článek o zápase jsem tam nenašel. Jsou tam i články o utkáních Tottenhamu, Arsenalu a ManU, ty jsem nečetl. Jak to dopadne? Asi špatně pro Slavii.

Nedopadne tak jako Legia Varšava /ta má opravdu nechutné fanoušky/, ale nevěřím ve spravedlnost.

14 0
možnosti
OD

Guardan je zadarmo, jen odklikněte ten blábol, co se otevírá přes text. A to, co je uvnitř napsáno, berte s rezervou. Britské noviny jsou dnes na úrovni Parlamentních listů.

4 0
možnosti