Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prezident Zeman zcela bezostyšně a transparentně lobbuje za Rusko (nejen v případě Sputniku) a Babiš mu leze do zadku v naději, že ho Zeman udrží na funkci premiéra i po prohraných volbách. Dnes odvolali stávajícího ministra zdravotnictví Blatného a zítra to bude nejspíš i ředitelka SÚKL. Za bezprecedentní svinstvo považuji fakt, že oba sprostě zneužívají pandemickou situaci k prosazování nepopulárních kroků, protože předpokládají, že lidé do ulic a na náměstí k vyjádření protestů nemohou.

31 0
možnosti
Foto

A za co lobuje opozice? Za nevyzkoušené prototypy?

3 16
možnosti
MS

Já myslím, že obě vakcíny budou pod takovým drobnohledem, že opozice bude čekat na první poškození zdraví touto vakcínou.

Osobně si myslím, že běžný občan by měl dostat na výběr, kterou vakcínou chce být očkován.

3 0
možnosti

Každý slušný občan by po této hradní šarádě měl Sputnik o d m í t n o u t.:-/

8 1
možnosti
Foto

Já jsem si vždy myslela, že ti dva, Zeman s Babišem, na sebe navzájem něco vědí, že se jednou rukou podpírají a druhou drží pod krkem. Teď mi ale připadá, že ví jenom Zeman něco na Babiše, že si ho vodí jak pejska na vodítku.

24 1
možnosti
JP

Paní Marie, já už se těším na blog na toto téma od učitelského.

2 0
možnosti
JZ

Takový typický vládní chaos a personální zoufalství. :-)

7 0
možnosti