Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HH

"Odmítnutí očkování Sputnikem bude vyjádřením a výrazem občanského postoje", nebo blbostí.

1 1
možnosti
SL

Je mi jedno, jak to kdo nazve, ale já bych si do těla nic ruského vpíchnout nenechal.

2 0
možnosti
JF

J44i95ř16í 72F56o51g30e79l

8. 4. 2021 12:16

A co být tvrdší. Co odmítnout ruský zemní plyn? Nebo si nechat udělat filtr jako Rakušané na jádro....:-P

3 0
možnosti
SL

Snaha o odmítání ruského plynu tu dávno je. A slaví úspěch. Každým rokem se podíl ruského plynu na české spotřebě snižuje. Za sebe doufám, že se dostaneme až na 0%.

1 0
možnosti
Foto

T42o41m42a66s 84P70e68k

8. 4. 2021 12:13

Tedy pane Turner, Vám to ale politicky myslí. Vidím, že jste dobře ideově ukotven.

5 0
možnosti
Foto

Vám to zase, jestli dobře vnímám profilové foto, asi dobře střílí. Holt každý máme něco:-).

Teď ale vážně: ideově ukotven jsem opravdu dobře a hlavně hlavně neměnně.

Netuším sice, co jste mohl vydedukovat z tohoto článku, ve kterém se pouze distancuji od kreatur, které vládnou v této zemi, ale pokud jste mým pravidelným čtenářem jistě vám neuniklo, že moje orientace je založena na principech svobody a demokracie a odporu vůči totalitním, autoritářským režimům a lidem, kteří takové režimy a ideje adorují.

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. R^:-) Sputnik má v ČR hodně sportovců.

3 3
možnosti
JZ

Jejda, co jsem to napsal. Ach ty automatické opravovače. Mělo samozřejmě být, že Sputnik má hodně odpůrců. ;-D;-D;-D A to je pravda. Já netoužím po neschválených vakcínách a Sputnik tedy v žádném případě. Koneckonců Pfizer je daleko lepší, ale raději než Sputnik i Astru Zenecu.

3 1
možnosti
JK

Chtějí co? Řekněte to.

0 0
možnosti

Ne, že bych Vám nějak zvlášť oponoval, ale mám trochu obavy, že i když krysy zdrhnou, nalodí se potkani...

2 0
možnosti
JK

... a po nich další větší hlodavci, což končí u kapybary, větší není. Tajemné metafory ve stylu dezinformačních webů, "já to neřekl, ale pochopili jste to správně".

2 0
možnosti
Foto

Vyjádření správného občanského postoje by mělo být odmítnutí všech uzenin.

2 0
možnosti
Foto

Doufám, že půjdete příkladem! ;-D

4 0
možnosti