Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jedná se o nebezpečnou společenskou šikanu, kterou média tolerují. Druhá věc je kam až to dopracovali funkcionáři sportovních organizací a institucionalizovaní rádoby ochránci zvířat, kterým podle mého názoru na zvířatech moc nesejde. Případ, který ukazuje hodnotově proměněnou společnost, která je v jakési křeči, neschopná rozlišit co je dobré a špatné a jaká je míra těch věcí. To není dobré a je to jako memento.

2 0
možnosti

Dnes je divná doba. Pokud dáte důchodkyni pár facek, když předbíhá ve frontě, hned by vás někdo žaloval. Přitom se jí nic nestane, naopak dostane cenné ponaučení, že předbíhat se nemá.

0 0
možnosti
Foto

Standardní důchodkyně Vás při předbíhání opakovaně přetáhne holí a pokud budete protestovat, tak Vám její starej zezadu vjede vozejkem na nohy a přerazí Vám tak achilovky. Tuhle jsem byl svědkem, jak se při cpaní do šaliny jeden důchodce dokázal zařídit - obrátil hůlku a tím háčkem za krk vytáhl dva mlaďochy z šaliny ven. Zatímco ti se dávili, pán v pododě nastoupil a odjel. Takhle se to dělá.

0 0
možnosti

J88i83r68i 33P12r37a39j59z

20. 8. 2021 19:13

Problém je, že "ochránci práv zvířat" kteří o drezůře koně neví zhola nic. A druhý ještě vetší problém je, že společnost tito maniaky podporuje. A to je špatně.

1 0
možnosti
Foto

Koňský točený salám je zajímavý. Je takový nasládlý! Ovšem hysterie aktivistů je všude stejná. Měli bychom je usměrnit. Koni se samozřejmě nic nestalo. Koně dobíhající do cíle jejich džokejové běžně švihají do slabin. To už se nesmí?

0 0
možnosti

Souhlas. Jen myslím, že ty ženské nebyly hysterické a chovaly se naprosto přiměřeně situaci. Kdyby ta hajtra dostala nikoli pěstičkou, ale bičem, možná by se vzpamatovala a vzpoměla si i na to, co se po ní chce.

2 3
možnosti
Foto

Zkuste i tento pohled: jezdkyni, která má šanci vyhrát, vylosujeme problémového koně. Celý ten systém přidělování koně losem je padlý na hlavu. Kůň není motorka nebo auto. Někdy si jezdec a kůň nesednou, příhody z mého amatérského ježdění mohu dodat. R^

7 1
možnosti
Foto

Zde jsem musel použít hrubé síly, aby kůň Albatros odešel z družstevní kukuřice.

http://www.nebakov.cz/fotky2/albat7.jpg

A stejně se nezlobil a přišel si zazpívat k táboráku:

http://www.nebakov.cz/fotky2/albat3.jpg

A při těžké práci pomáhá radit, to černé není hříbě, ale doga:

http://www.nebakov.cz/fotky2/pomoc2.jpg

3 0
možnosti

R63e85n53é 42G63u74r25a67l

19. 8. 2021 18:30

Máte recht, hloupá hysterie okolo ničeho. Ale na Arnolda mi nesahejte. Ten jak koňovi jednu ubalí...

https://www.youtube.com/watch?v=Ud68cBVIqfc

2 0
možnosti

J36i31r28i 26T69i16c63h69y

19. 8. 2021 16:21

Pane Turnere, tentokrat jsem vam dal karmu.

2 0
možnosti

Děkuji pane Turnere za tento blog. Když jsem to video poprvé viděl, několikrát jsem si ho pustil, abych viděl to "týrání tou trenérkou". Jen jsem se musel pousmát a bylo mi líto té sportovkyně. A pak to začalo - MOV, vyloučení, trestní oznámení?? Šílené ;-O. Shodneme se tu v diskusi prakticky všichni, že tohle je blázinec. Ale bohužel nejen v tomto případě, ale i v jiných křičí VELMI malá skupina lidí. Bohužel, my většina jim ustoupíme, aby byl klid. Ano, "doba vymknuta z kloubů šílí". Kam to může vést a jak dlouho to může trvat?? Krásný den všem.

20 0
možnosti

J94o79s70e31f 67Š25l89o24u87f

23. 8. 2021 19:40

Jen by mně zajímalo, jestli si ti aktivisté vůbec uvědomují, že kdyby ti koně nebyli součástí jezdeckého sportu, že už by možná byli na listině ohrožených zvířat.

0 0
možnosti
Foto

Teda koně znám víceméně jen z kupovaného salámu a snažím se, aby to tak zůstalo (onehdy jsem odmítl nabídku kamaráda na zakoupení a porážku hříběte, s tím, že za ty love mám tři dvoucentová prasata, na která mám navíc vlastní klec na převoz). To "týrání" na té olimpiadě mne teda moc nebere, asi je vám dost jasný proč. Jenom chápu to zoufalství té holky. To takhle x-roků trénujete na plnej úvazek, ten čas, sponzoři, blebleble, je toho moc, fakticky klasickej velkej projekt. Asi jako kdyby člověk dělal na něčem s řadou spolupracovníků třeba půl roku v tahu a tak, narvaný v nákladech statisíce eur a teď najednou - nějaká náhoda shůry - vám zabrání to vyfakturovat. No a ahoj, tak si zkrachuj a hoď si třeba mašli, no. Teda a ta buchta se ocitla ve stejné situaci - všecko v háji, jak to lidem, co mne ty štyry roky podporovali, jak jen to vysvětlit. Jasně, video je zábavně trapný, jako každý video, kde je vidět lidský neštěstí, prostě se tomu zasmějeme, hahaha. Za mne - od profesionálního sportu dál, radím Vám. Všechno má svoje rizika, jasně, ale aby mi do něčeho takovýho hodil vidle voživlej salám, no to teda dovolte....

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS