Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I92v65o 67L43y69č94k65a

31. 8. 2021 12:38

Když budeme volit staré strany, ničeho nového se nedočkáme. Proto zkusím Trikoloru.

2 0
možnosti
KS

Lidi neustále něco nového zkoušejí a volí metodou pokus omyl.

5 0
možnosti
DH

D43a95v95i61d 53H12o57r53á79k

31. 8. 2021 12:33

Souhlasím s Vámi a též nemohu jinak než volit tyhle STANkaře, které zbožňuji už celá léta, snad od té doby co prokázali jak jsou šikovní a dokáží se orientovat.

Vždyť jejich přední členové a dokonce i jejich současný Europoslanec se dostali až do okruhu blízkých jednomu z nejznámějších Čechů, jakým je sám Radovan Krejčíř, když se tehdy radili a konzultovali různá politická rozhodnutí s jemu blízkým jistým zlínským podnikatelem.

A, že musí být šikovní, prokazuje i skutečnost, že přestože byl, a to dokonce v této souvislosti hned dvakrát pravomocně odsouzen v případech spojených s tímto megagaunérem, tak se díky šikovnosti a patrně i známostem vězení vyhnul, neboť se mu podařilo získat potvrzení o vážné duševní poruše...

No, a neberte to.

zdroj: http://www.financnici.cz/radovan-krejcir, čro-radiožurnal...

0 0
možnosti
MB

M83a56r62e30k 92B62u85r79s56a

31. 8. 2021 14:03

Co je to za zdroj proboha? :D O STAN tam není ani zmínky, běžte trollit jinam :D

0 0
možnosti
Foto

Ještě špatnější nápad než volit koalici dvou stran Pist je volit koalici tří Spolu. Jestliže se dostanou k vládě, nevydrží spolu ani do vánoc. Moc moc kohoutů na jednom smetišti a to doslova.

1 0
možnosti
TS

Tyhle volby dopadnou jedině špatně,buď novokomunisti-pirati,nebo dotační zloději ANO

0 0
možnosti
JR

J13a75n 44R94á47ž

31. 8. 2021 13:44

Mne celkem uklidňuje, že ať po volbách vznikne jakákoliv vláda, nedostane podporu Sněmovny a v příštím roce tak můžeme čekat další volby. V nich, jak doufám, nebudou voliči experimentovat s hlasy stranám, o kterých je jisté, že potřebných 5% nedostanou, rozpadne se ten podivný spolek STAN, TOP09 nezíská 5%, Lidovci možná ano, Babiš se dostane konečně před soud, ODS po výměně předsedy volby vyhraje a to (možná) umožní sestavit silnou vládu, která obrazně řečeno "Zamete stůl"!

Jsem optimista!:-)

1 0
možnosti
Foto

Celkem souhlas až na to ČSSD. Já budu volit SPOLU (a vykřížkuju kandidáty ODS), jelikož již 20 let volím ODS, 2x TOP09. A byť se mi ten slepenec moc nelíbí, není jiná možnost.

Už to tu padlo....

Absolutně pro mě nevolitelní (Komáři, ANO, SPD,Flákanec, Zelení, ČSSD)

Starosty bych uvítal samostatně, jinak neo-levičáci typu Pirátů mi nevyhovují.

Přísahu? B-Ano? Ne, díky.

Možná Trikoloru, ale ta se nedostane, hlas k ničemu.

PS: Je potřeba, aby se vylouplo více takových "Flákanců" a jiných ohavných odnoží, které se sice nedostanou, ale hlavně seberou hlasy SPD, ANO a ČSSD :)

PPS: Jo a Komíny úplně zakázat.;-D

4 0
možnosti
Foto

JO, a aby se neřeklo, dělal jsem si včera dvě kalkulačky, na iRozhlas a na aktuálně a vyšlo mi vždy SPOLU přes 70%.

Jinak na tom iRozhlasu, je to moc pěkně zpracované.

0 1
možnosti
VH

Vyhodnocení politických stran a jejich možnou volitelnost jsem si udělal také, s podobnými výsledky.

Jen před koalicí Pirátů a STAN dám přednost SPOLU, respektive ještě jednu šanci ODS, budu hodně kroužkovat.

Jsou to právě Piráti, z jejichž nápadů jde celkem strach.

Legální migranti mi také nesmrdí, a migrantky mi i voněj - jednu jsem si vzal za manželku a další čtyři zaměstnávám, s ilegálními migranty si současný systém dokáže rychle a účelně poradit.

Spíš jde o nápady typu zdaňování neobydlených bytů, nadměrných metrů bytové plochy, progresivní zdanění, daně z finančních transakcí, daň z obratu firem, vyšší daně pro firmy nebo daň z převodu nemovitosti. A samozřejmě plánování zavedení nepodmíněného základního příjmu i když k tomu se teď raději moc nehlásí. Atd..

Ale, jak jste psal, ani mně nepřijde nebezpečné, pokud se Piráti budou podílet na vládě, s důrazem na slovo "podílet".

3 0
možnosti
MG

Mám pocit, že pokud vše špatné, co jsem kdy slyšel o téhle straně, včetně toho, co jste vyjmenoval v předposledním odstavci, lze rozdělit na:

a) neprokazatelně pravdivé (třeba ten nepodmíněný příjem opravdu nemají v programu a domýšlet si, že si ho tam přidají po volbách, se rovná obyčejnému fantazírování)

b) prokazatelně nepravdivé (třeba to zdaňování neobydlených či "nadrozměrných" bytů, nebo progresivní zdanění, které mimochodem patří spíš do politiky ČSSD nebo KSČM)

...tak je to možná dobrý důvod tu stranu volit, protože když o někom systematicky lžou, tak je patrně hrozbou pro lháře. A asi něco dělá dobře, jinak by si na něm už dávno našli něco pravdivého, co lze kritizovat.

1 1
možnosti
Foto

Děkuji adminům, že smazali příspěvek pana Dvořáka. Přeji všem příjemný den.

2 1
možnosti
Foto

Víte co? Žalobníček žaluje, pod nosem si maluje. :-)

Já v profilu nic smazaného nemám.

Inu, ryzí katolička - místo toho, abyste mi případně odpustila, tak máte škodolibou radost. Na táboráček s Dvořákem!

Kuš! A do zpovědnice! Co je v Desateru: Nepromluvíš vůči bližnímu svému křivého svědectví!

V pekle už chystají kotlík. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JJ

J81a11n 71J76i74r97k58a

31. 8. 2021 8:51

PiratiSTAN je rovněž to jediné, co mi zbývá, ale ta selekce je mnohem prostší:

1.Vše z okruhu zemanismu-babišismu je absolutní NO GO (ANO, KSČ, SPD, současná ČSSD)

2. exoty nevolit (Boboflákanci a Klausíčkovi pohrobci)

3. Přísaha? Když nevolím ANO A, proč bych měl volit ANO B?

4. SPOLU? Cokoli s ODS je pro mě nepřijatelné.

Nyní by mělo asi následovat rozsáhlé zdůvodnění, proč je ODS takové zlo, ale nějak se mi do toho nechce. Možná jen v několika bodech: Pepa z Hongkongu, Lajos Bacs, Miloš Šrejbr, oposmlouva, Dalík a jeho Topolánek, Nagyová a její Nečas, Rittig, Janoušek, Kolibřík, Mazánek, Řebíček, Hrdlička, Alex Novák, Palermo, Jančík z pětky... Miliardy, miliardy, miliardy.

ODS je toxická a její prokmotrovanost porodila Bureše.

Čili tam zbývá už jen ten PiratiSTAN. Navíc migranti mi nesmrděj (a migrantky mi dokonce i voněj).

Letošní výběr je lehký. Kdyby šla TOP09 samostatně či pouze s KDU, měl bych to o dost těžší. A kdyby šla TOP s KDU a STAN, asi bych volil je.

6 2
možnosti
JJ

J67a50n 21J54i66r49k31a

31. 8. 2021 8:59

Sorry,... Milan Šrejbr! Milan je to!

0 0
možnosti
PI

Vzhledem k Vaším názorů, pane Turnere, jinou volbu opravdu nemáte.

2 0
možnosti
ZD

Každý holt po svém vlastním prkně. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano máš, vol ANO :-):-):-)

1 1
možnosti