Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám, že takových vlastizrádců volících Piráty bude ubývat. Já býval voličem Stan, ale bohužel už nemohu být.

3 0
možnosti
JZ

Hlavně nevolit vítače a EuHujery. Jinak je to stejná banda vyžírků. Zleva, zprava, uprostřed. Jediný slušný počin pro lid, bxlo snížení daní. Bohužel, prý jen na chvíli. I tak za to díky ANO, SPD a ODS (bez parazitních pijavic).

0 0
možnosti
JS

Co vím na beton, že nikdy nezvolím Piráty, KSČM a TOP09 k nim přibyla dnešní ČSSD, to je samozřejmě co se týká parlamentních stran.

Ty slepence zvané koalice jsou podvodem na voliče a toho se já také nemíním účastnit, nelze prostě věřit někomu, kdo je v koalici s někým, kdo má minimálně v 50% opačný názor na klíčové věci jako jsou migrace, Euro, daně, zelený úděl atp.

10 0
možnosti
Foto

"Slepence zvané koalice" jsou dvojího druhu - předvolební a povolební. Ty předvolební jsou férovější, protože nic netají.

Ty povolební jsou podvodem na voliče, v tom s Vámi souhlasím. Příkladem je ČSSD, která před posledními volbami slibovala svým voličům, že NIKDY nebude vládnout s trestně stíhaným premiérem. Po volbách rychle otočila...

Nevím, co je na předvolební koalici nedůvěryhodné - představila společný volební program stejně jako mají svůj volební program i jednotlivé strany.

Za větší podvod považuji, když "některá" strana ve volebním programu slibuje boj s korupcí, realizaci penzijní reformy, slučování ministerstev, zeštíhlování státní správy atd., a pak nic z toho nesplní.

6 1
možnosti
RK

R26a11d86e20k 30K16o93h71u50t

30. 8. 2021 20:04

Zatím to vypadá tak, že Demo5 nebude mít po volbách parlamentní většinu. S kým si domluví podporu, když víceméně tvrdí, že jen těchto 5 spolků jsou demokraté a s jinými se bavit nemíní? Tedy s těmi, kdo má zatím šanci se dostat do parlamentu... A pak také, 6 nebo 7 se bude domlouvat mezi sebou mnohem hůře než 2 nebo 3.

3 0
možnosti
ZD

Zatím to vypadá úplně tak, že teprve uvidíme!

5 0
možnosti
Foto

Tak jsme rádi, že to víme, Jiří. Každý podle svého vědomí - a svědomí ;-)

7 0
možnosti
ZD

A chtělo by to dodat i na svou odpovědnost. I když u diskutéra.... Politici se z odpovědnosti těžko vykrucují. Diskutéři to pak často dokáží jednou větou.

1 0
možnosti
JB

J35a41n 27B11a98r90t41o70š

30. 8. 2021 19:46

Není potřeba vykřikovat své preference před volbami, stejně jako je opravdu hloupé protestovat po volbách na náměstích jen proto, že výsledek neodpovídá individuálním představám.

20 2
možnosti
Foto

Původně jsem v téhle diskusi chtěla pouze vyhodit smajlíka, ale byla jsem panem Dvořákem nazvána klerofašistkou, pan Polický ho podpořil. Přispěvek jsem nahlásila, požádala adminy o vymazání vlákna, ale zřejmě odešli na večeři.

Inu což, ráda se tedy zapojím.;-D Minule jsem volila ODS, vlastně od revoluce jsem na střídačku volila ODS či KDU - ČSL, ale teď nebudu. Kvůliu TOPce, kterou prstě volit nemohu, nejen kvůli té černovlásce, ale z principu. Předseda Pirátů je docela pěkný kluk, ale fakt jsou pro mě jako strana trochu nalevo. Politikové STAN mě tradičně nerajcují. Jsou takoví hodně si podobní...

Slíbila jsem v diskusi pod svým posledním blogem, že nebudu volit nikoho z okraje politického spektra, takže budu muset ještě hodně přemýšlet. Ale já si nějak poradím. ;-D

7 0
možnosti
Foto

A kdo Vás rajcuje? Tak to Vám zbyl už jen Babiš nebo Okamura....oba skuteční pravičáci a rajcovní kluci. Ještě tedy Šlachta, to je hezký člověk:-)

0 3
možnosti
ZD

Sice s vámi nesouhlasím, ale musím vyslovit hlubokosklon před zveřejněním vašich preferencí na základě vlastní úvahy. To dělá a udělá málokdo z břitkých kritiků.

2 0
možnosti
JL

Velka ozvena na vas clanek, pane Jiří Turnere. Nebudu vam sugerovat moje mysleni o te ktere strane, ale neodolavam vam i ctenarum poukazat na moji preferenc.

Muj postoj k volbe stran je znam. Je to volba "bubliny", protoze si nejste jisty , kdo v te strane ma silne slovo a kdo ne. Je i nekolik jinych duvodu, ale ty nejsou hlavni duvod.

Jako spravny diskuter, mam i malou napravu toho , co se mi nelibi. Volba jedince ve volebnim okresku, ucini vyber zastupcu velmi prilehavy pro zjisteni, ktera strana ma silu v personalu nas reprezentovat.

Britsky system a tim system v zemich byvaleho "british commonwealthu" provadi tento zpusob a je velmi popularni. Volba jedince, jako zastupce obcana v politickem zrizeni je popularni v mnoha jinych zemi. Osobne jsem prosel takovou volbou a byl jsem nadsen. Proto o tom pisi

0 0
možnosti
JK

Autore, ODS byla v roce 2013 taky určena k zániku. Dostala nakonec necelých 8% ? A v dalších volbách šla nahoru. To samé může potkat za x let ČSSD. Nebo byste před volbama 2013 řekl o ODS kdo by jí volil?

1 0
možnosti
Foto

Tak duo Hamáček a Venezuela je určeno k zániku....za pár let se může ČSSD jistě vzpamatovat. S novými lidmi....

3 1
možnosti