Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Ústně tradovaná anekdota z r. 68:

Nadšený vnuk přišel z Pionýra a diskutuje s dědou o tom, jak všechno už bude jen lepší, levnější, dostupné všem a časem i zadarmo, že to tak psal Marx, Engels, Lenin a potvrzuje to i souška vedoucí.

Děda: Hmm, to je škoda, že ti vaši Marx, Engels a Lenin nebyli doktoři...oj voj oj.

Vnuk: Proč myslíš dědo?

Děda: No protože kdyby byli doktoři, vyzkoušeli by ten váš komunismus nejdřív na zvířatech...

;-)

2 0
možnosti
JK

Často mám pocit, že pro většinu těch lidí, co tady v diskuzích sami sebe nazývají pravicí, je "komunistické zlo" všechno, co je nalevo od Margaret Thatcherové.

1 0
možnosti
Foto

Ona i ta Thatchcerová byla od nich v některých věcech dost nalevo:-).

0 0
možnosti
JD

Jana Michalidu je jen další politik z této strany, která svými názory poškozuje Piráty jako celek. Jsem zvědavý, jak Piráti dále zvládnou spoluvládnutí a jak si vyjasní vlastní postoje.

0 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, na rozdíl od vás, že Jana Michailidu ví, jak upoutat mediální pozornost. Protože za komunistkuse označila již v září a charakterní kolega Ferjenčík ho nyní, pár dní před stranickými volbami, připoměl. Důrazně připoměl. Ona sama, alespoň tak jsem sled událostí pochopil já, by nyní na své komunistické smýšlení neupozorňovala.

A také se nedomnívám, já to tedy vím jistě, že je jediným Pirátem či Pirátkou s komunistickým smýšlením. Četl jsem cca 11 měsíců mnohem "výživnější" vyjádření jednoho Piráta, a bylo na jeho facebooku hojně pozitivně lajkováno. Fcb má tu výhodu, že můžete prokliknout na profily lajkujících. A já tedy cca od února vím, že mezi Piráty je komunistů dost a že pro některé z nich je dokonce zlehčování zločinů kominismu z 50tých let normální.

Ivan Bartoš asi do této množiny nepatří. Určitě i mnozí další. Ale to současně znamená, že členská základna je příliš široce rozkročena.

Velmi dobrou analýzu přinesl tento web shodou náhod právě dnes, autorem je politolog Jana Kubáček.

1 0
možnosti
PV

Zaslouzena karma!

0 1
možnosti