Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel, funkce u paní Pekarové přerostla inteligenci. Ani politici, které jste zmínil, si ve vrcholné funkci nedovolil něco takového. Toto byl zjevně nepřátelský počin, který, jako mnoho jiných počinů nové vlády, může pomoci vyhrát Babišovi příští volby.

Myslím, že ti co do této party vkládali své naděje jsou hodně zklamáni.

31 6
možnosti
Foto

Myslím si, že je velmi snadné dohledat, jak mnozí jiní vrcholní politikové (můžeme začít třeba od toho prvního) troubili a troubí do světa daleko skandálnější výroky. Otázka zní, jestli někdo něco takového hledat a vnímat chce, že ano?

Nemyslím si, že by paní Pekarová byla hloupější než jiní politikové, musí jen, jak jsem uvedl, pochopit, že ani na Facebooku již nemluví jen sama za sebe nebo za TOP09.

3 1
možnosti
Foto

Autor je typickým představitelem liberálních demokratů. To je lidí, kteří zastávají názor, že pravdu mají jen ti, co mají stejný úhel pohledu jako oni... :-/Rv

41 4
možnosti
Foto

Jenom vrozená slušnost mi brání, pane Beránku, napsat, koho jste na základě Vašich komentářů typickým představitelem Vy.:-)

Napíšu Vám tedy jen to, co s oblibou v takovýchto případech píšu:

Přečtěte si pozorně článek,

zamyslete se

a pak napište komentář, co si myslíte o tom, co jste se v článku dočetl.

Jen takový komentář může mít smysl a není jen nějakým balastem či plivancem zaneřáďujícím toto virtuální prostředí.

3 9
možnosti
RK

Psal jsem to sem i včera. Boře ve sklenici vody. Okamura je ve sněmovně flyboy, prostý pobíječ much. Jeho vliv na zahraniční politiku země je jako vliv čůrání ledních medvědů na rezivění zemské osy. Tedy nula. Stejně jako poslanců hnutí Anofert.

1 1
možnosti

Nesouhlasím s vámi. Zemská osa je ohrožena čůráním ledních medvědů více než zahraniční politika Okamurou. :-)

3 0
možnosti
JR

J85a48n 10R86á98ž

19. 1. 2022 11:40

Vy se ztotožňujete s názory paní Pekarové-Adamové. Já ne a považuji její vyjádření směrem k Maďarské republice za ostudné.

53 10
možnosti
MK

No současnou EU a její představitele, neznám žádné slušné výrazy.

19 5
možnosti
Foto

...a co já s tím? Proč mi to píšete? Mě Vaše názory na EU vůbec nezajímají

0 2
možnosti
JD

J73a68n 39D92o25u52š42e34k

19. 1. 2022 11:21

Okamura já náš soukromý, národní šášula. Pekarová však dosáhla mezinárodního významu. Ale když už to musí být.

Sorry.

2 1
možnosti
ZZ

Okamuru jsem teď chvilku poslouchal, jak mluvil v parlamentu před tím, než si Národní fronta odsouhlasila důvěru - a musím konstatovat, že mluvil ze všech řečníků snad nejlépe a nejvěcněji.

Tady bych jej tedy rozhodně jako šášulu neklasifikoval. Do této role se naopak pasovala samotná Pekarová - a to přímo v mezinárodním měřítku, protože takovou blbost, co vyslovila, by si druhý, či třetí nejvyšší představitel republiky, neměl nikdy dovolit vyslovit.

:-P:-P:-P

15 6
možnosti