Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Jsem rád, že jsem zažil (v přibližně stejným věku jako Vy) a taky rád vzpomínám. Divoký, ale krásný časy.

7 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas

0 0
možnosti
JL

Jsou to detektivky, nechodil jsem trsat do Diskolandu, ani do bordelů, nepodváděl jsem a boužel nic neprivatizoval, pokračoval jsem v normální práci jako za předchozího režimu - bylo to divočejší, platy prudce stoupaly, ale obdobně stoupaly i ceny. Takže dnes mi bude 70 a na kontě nemám nic, co jsem vydělal, to za kapitalisti zchlamstli. Bejci šikovný! :-)

0 0
možnosti
RK

Přesně. Za to, že máte houby, může někdo jiný ;-D

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
FM

Zlatá devadesátá, to byla tenkrát ještě svoboda slova, bohužel dnes jsme na tom podobně jako za socíku. Lidé si musí dávat pozor na to co říkají na veřejnosti a i ta autocenzura ovládla média.

8 1
možnosti
RK

A co nemůžete říkat veřejně?8-o

0 0
možnosti
EK

Ale zase to neberte tak vážně, je to jen kriminálka. Většina lidí si taky nemyslí, že Skandinávie je poseta hromadami mrtvol a šílených úchylných vrahů.;-D

0 1
možnosti
Foto

Myslím, že je patrné, že to moc vážně neberu a píši-li o vnímání té doby, rozhodně nemyslím jen seriál, který v rámci žánru dělá jediné možné - zabývá se kriminálními případy.

4 0
možnosti