Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Co je na oaličních Pirátech pravicového?

Vždyť se jejich předseda s ukrajinskou krizí raději kamsi zašil a není po něma ani vidu ani slechu.

1 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že volby vyhrála koalice Spolu, nebo se snad pletu?

1 0
možnosti
PK

Bylo mi líto dát pade za litr nafty a tak jsem jízdy vozem přehodnotil a kde se dá, chodím pěšky. No a uspořené peníze vrazil na fond Červeného Kříže.

Tak vlastně ani nevím, zda jsem pravičák nebo levičák.

Spíše mě v ceně nafty překvapilo, jak rychle vystřelila nahoru a jakž takž leze dolů od momentu, kdy vláda požaduje denní hlášení o cenách. Co si o tom asi mám myslet? Zvlášť když jinde ty ceny zase tak rychle nevystřelili.

2 0
možnosti
LH

Někdy by to chtělo méně ideologizovat a více psát konkrétní věci, Turnere. I když ve vašem případě radši ne, jinak napíšete pátou variaci na to, jak ukrajinské matky a nigerijští výrostci jsou naprosto totéž.

2 0
možnosti
OF

Pravičákem může být ten, kdo tvrdě pracuje ale i hodně vydělává.

Český důchodce těžko může být pravičákem. :-P

0 4
možnosti
Foto

Dobrý den Jiří... společnost je na dně po covidu, napětí se dá krájet. Sociální smír je nyní dle mě důležitější, než salóňí hesla o pravé, či levé. Až to přeteče bude malér. A nejde vůbec o mě, já se o sebe postaral při covidu a postarám se zas, beru to spíš jako výzvy.

5 0
možnosti
Foto

Myslím, že sociální smír nikdy nespočíval, nespočívá ani spočívat nebude v ignoraci, v absenci diskuse a přemýšlení o svých i cizích postojích. Ba právě naopak, čeká nás asi doba, kdy více než jsme kdy zažili bude třeba volit mezi tím, co je správné a co je pohodlné, snadné a sobecké. Po nadšení z konce covidu a po vlně solidarity s Ukrajinou přijde kruté vystřízlivění. Mám velmi vážnou obavu z toho, že zvolíme tu druhou možnost i tím i takovou politiku. Pojmy pravice a levice jsou jen takové berličky pro pojmenování něčeho, ale podstata se mí jeví docela jasnou. Hezký den:-)

0 0
možnosti
JZ

Já zůstávám pravičákem i poté, co zaplatím účet na benzínce. :-)

0 0
možnosti
Foto

...tak to Vám čest a chvála...:-)

1 0
možnosti
MS

Napsal jste to přesně.

0 0
možnosti
PD

P45e85t54r 97D43r93a84p79a64l

17. 3. 2022 11:33

ano, pravičák chce co nejmenší stát, tedy i co nejmenší daně. tedy požadavek na snížení spotřební daně a dph z paliv je adekvátní pravicový požadavek

5 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, problém je však v tom, že jiní "pravičáci by chtěli valorizovat důchody, mzdu výrazně převyšující průměrný plat, navýšení rozpočtu v sociální sféře a zároveň i v armádě a kdekoli jinde, kam se podíváme. To je to o čem píšu, důsledná pravicová politika je cesta do politického suterénu, takže výsledkem budou vždy kočkopsi.

0 0
možnosti