Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dříve bylo lépe, protože jsem byl mladší ....

0 0
možnosti
Foto

R39a53d95e89k 22H31a38m49p47l

11. 5. 2022 20:28

Ale inspiroval jste mě, budu pátrat po dalších rčeních. Jen tak pro kontrolu, je skutečně na Hromnice o hodinu více? To je jen kontrolní otázka, protože tohle vím, neboť jsem si po spočítal :-)

0 0
možnosti

P79e46t36r 73S57k44á50c69e25l

12. 5. 2022 20:51

Začít můžete tímto: "Bojím se čtenáře jedné knihy" » Staří Římané.

0 0
možnosti

Pobavil jsem se. Ono nemá smysl hloubat, jestli bylo líp předtím nebo bude potom, když žijeme teď. Kdykoli je někdo, kdo se má hůř než já, což je vždycky, tak se vlastně mám dobře.

0 0
možnosti

Kde je v čudu, nevím. My jsme teď ještě v temnější díře, o které je znám jeden výrok Jana Masaryka, ale ten by místní cenzura neunesla, proto jej nelze uvést. Ani ministr zahraničí a vyslanec ve Spojeném království by zde holt neprošel.

0 0
možnosti

Skutečně výstižně a výživně sepsáno. V době, kdy jsme všichni vystaveni manipulacím a dezinformacím různých po bli tologů a samozvaných expertů na viry, energie, vojenství i mezinárodní vztahy, se to hezky četlo. Díky za chvilku bez stresu.

3 0
možnosti

Jedna faktická - Kladsko nebylo českým územím již od roku 1740, kdy bylo Vratislavským mírem přičleněno k Prusku. Tady na české straně kousek od hranic se traduje, že Kladsko nám pro..bala Marie Terezie :-)

0 0
možnosti
Foto

Také jsem se to v rámci sběru informací dočetl, proto ani v článku není uvedeno, že by to tak nebylo. Pouze píší, že bylo naším historickým územím a my o něj marně po obou světových válkách usilovali.

0 0
možnosti

Přiznám se, že jsem si musel skrze strýčka Googla toto přísloví osvěžit, zapomněl jsem již jak vzniklo.

Dost často se říká, že tenkrát bylo lépe, má to přece logiku, tenkrát jsme byli mladí a byl to ten nej čas, bohužel museli jsme se dostat o pár let dále, abychom si to uvědomili....;-D;-DR^

0 0
možnosti

Velmi podařená šaškárna.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS