Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J42a46n 68M48a80r83e12k

21. 5. 2022 19:41

Hezky napsáno pane Turnere, jste úplný biblický exeget. Líbila se mi tam poznámka, kde píšete FIAT LUX....auto a vyssavač. To mi připomíná jednu latinskou písen, kterou jsme zpívali v mužském sboru Smetana (psal jsem o tom kdysi blog) a tam byla fráze: Caro autem in firma, fiat voluntas tua. Což jsme tenkrát přeložili: 'bude li to boží vůle, pojedeme autem firmy Fiat' Zdá li se vám tato poznámka trochu rouhavá, prosím za odpuštění.

0 0
možnosti
PK

Hezký opáčko a agnostikovi (ich) rozhodně neuškodí trocha info z jedné strany. :-)

Pan autor promine polemika nelze, bo nemám příliš argumentů a tak trochu humoru.

Bylo to asi takhle: Na počátku byl stvořen vesmír. Spoustu lidí to naštvalo a většinou se to považovalo za chybný krok.“ tak to alespoň pravil satirik Douglas Adams..

Jinak karma a pěkný víkendR^

0 0
možnosti
LV

Agnostik, a navíc ateista.

0 0
možnosti
LJ

Holubice míru byla za minulého režimu velmi frekventovaná: uvědomělí občané ji lepili na 1. máje do oken, děti ji nosili na dřívkách v průvodu...atd. Když jsem někomu tenkrát řekl, že to má biblický základ, nevěřili mi. Všichni si mysleli, že ji vymysleli komunisté.

K Babylonské věži bych přidal slovní spojení "zmatení jazyků".

Přeji vytrvalost k rosáhlé práci.

3 0
možnosti
Foto

Holubice míru byla tuším od Picassa. Její stopy nacházíme na všech typech pomníků. :-)

0 0
možnosti