Diskuse

Kratom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I65v68a96n30a 70L27a46n67c13e

28. 3. 2023 12:59

Všichni ví, že po požití alkoholu se neřídí. V Čechách je nulová tolerance, v USA je to jinak: Ve většině států je nyní povolená koncentrace alkoholu v krvi (BAC) 0,08 %, v Utahu je 0,05 %. Při překročení této hodnoty se v závislosti na státě jedná o řízení pod vlivem alkoholu.

Pokud je dotyčný mladší než 21 let, platí nulová tolerance. Jakékoli množství alkoholu v krvi je důvodem k obvinění z řízení pod vlivem alkoholu nebo DWI a zatčení.

Alkohol je jasný. Marihuana se vlastně ani za drogu nepovažuje, utlumení a nesoustředění řidiči sedají za volant. Jakmile policie zastaví auto a cítí v autě marihuanu, udělá prohlídku a dotyčný jde do vězení. Platí pokutu a musí si zaplatit přeškolení řidičů. Přesto to lidé nevzdávají, matka si dá ráno jointa a potom veze děti do školy. Proč ne? Ona má peníze, aby se "vykoupila", kdyby ji chytili.

Mladí řídí od 17ti let a marihuana není droga, byla jsem v šoku, když jsem se dozvěděla jak se tato "tráva" kouří ve velkém. Asi tak: kdo je čistý, atˇ hodí kamenem.

Já prý žiji v La La Landu, řekl mi syn. Pro mne je totiž droga: kofein a nicotin. Ani jedno nemůžu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS