Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Tak ono asi jde o reprezentativní funkci. Pokud se Česká republika skládá z lidí, kteří při sebemenší příležitosti začnou zběsile dupat a pištět, říkají tomu názor a že je to prý svaté, tak se očekává, že prezident se bude chovat podobně

To samé platí, pokud je národ plný pomstychtivých dementních alkoholiků

10 0
možnosti
RJ

No, i když pominu minulost, která některým zjevně vadí jen velice selektivně, je to v první řadě voják. Takže celý život zvyklý poslouchat rozkazy jiných. Vlastní názor je u vojáka nežádoucí, z pochopitelných důvodů.

U presidenta republiky je to přesně opačně. U toho se naopak jeho názor předpokládá už z titulu jeho funkce, alespoň podle Ústavy ČR.

Takže z tohohle hlediska to vidím stejně jako pan Plessl. Minulým presidentům se rozhodně nedal vyčítat nedostatek jejich názorů, byť jsem s nimi nemusel souhlasit.

11 9
možnosti
Foto

Je pravda, že na poslouchání rozkazů jiných IQ107 bohatě stačí.

14 9
možnosti
MK

Též jsem rád, že po letech nesedí na hradě rudý komunistický nok.

9 5
možnosti
MK

A jestli mi chce někdo předhazovat Pavlovu minulost, je to zbytečné. Já ho jako komunistu nevnímám.

15 6
možnosti
Foto

Předešlí dva prezidenti byli skutečné osobnosti. Byli tak vnímáni většinou ruského obyvatelstva, jemuž byly k jeho radosti předkládány v nezávislém tisku ruské demokracie citace jejich slov, což posilovalo jejich pocit bratrství s obyvateli České republiky. Nebýt té nešťastné války, jež oběma přivodila nelehké chvíle, jistě by oba pracovali dál na utužování družby a přibližování naší vlasti k moderní demokracii vzkvétající v tlapách Velkého Medvěda.

Jaroslav Plesl opět pronášel moudrá slova. Stejně moudrá, jako nejednou pronášel se stejně moudrým a stejně nezávislým Lubomírem Xaverem Veselým.

17 0
možnosti
JV

J40i76r35i 57V78r82a72b66e43c

13. 12. 2023 16:43

Jeden z nich dokonce uměl rusky koktat.

3 6
možnosti

Je pravda, že pokud jde o míru přebujelého ega, narcismu a ješitnosti, v tom Pavel nesahá Zemanovi a Klausovi ani po kotníky.

13 0
možnosti
JL

Zde nemohu s vami souhlasit, pane Jiří Turnere. Prezident podle nasi Ustavy je clenem MOCI vykone. Tedy? Muze "kecat" do vseho, co mu zlibi. Tak to asi hodnotili ti dva pred timto dnesnim.

Jeden ukazoval jak je alkohol nebezpecny a ten druhy zase nemel cim psat.

Jiz mnohokrat jsem poukazoval na neschopnost pouzit nasi Ustavu v mnohych uskali naseho zivota. Titul prezidenta CR je jednim z techto zkomolenin. Nekdo chce mit noveho "taticka" a druhy kasle na cloveka s chybou minulosti, ale zvoleneho 63% obcanu nasi vlasti. I presto, ze po dlouhe dobe sedi na Hrade clovek. ktery je konecne ukazkou, ze Cesi maji i inteligenty v politice.

1 0
možnosti
KL

Myslím, že si pan autor plete slovo "důstojný" se slovem "důstojník"...

19 13
možnosti
JP

Trapný pokus o dehonestaci Pavla, ale chápu, argumenty holt chybí....a ještě omylem jsem Vám dal plus ruská spojko...

20 10
možnosti
SB

Píšete, že máme důstojného prezidenta.

Tak jsem asi přehlédl nějakou zcela čerstvou novou zprávu. Já jsem se ještě před chvílí domníval, že prezidentem je Petr Pavel.

7 11
možnosti
AK

Já jsem slyšel poslední pohádku o hradu:

Vládne na něm moudrý panovník obklopený dobrými rádci...

3 1
možnosti
PC

Současný prezident nesahá těm předchozím dvěma jak inteligencí, tak celkovým rozhledem, tak politickými zkušenostmi, natož pak ekonomickými znalostmi ani po okraj podrážky.

Dělá věci podle někým předepsaného scénáře, tedy nic neočekávatelného, nic originálního.

Jeho projevy jsou zoufale NUDNÉ, takové ty typicky komunisticky laděné, nic neříkající bláboly. Není žádnou osobností, natož pak výraznou.

P.S. Podotýkám, že jsem měl a mám vůči Klausovi a Zemanovi také výhrady (a ne málo výhrad), ale co se týká výše zmíněného (1. odstavec), na tom zkrátka trvám.

O p. Babišovi se nezmiňuji, to je zase jiná kapitola, pro mne také zcela neakceptovatelná.

12 12
možnosti
Foto

Tak jste se neměl flákat a jít kandidovat na presidenta.

8 6
možnosti
Foto

Samozřejmě, že nemůže. A nejen proto, že není na světě člověk ten, který by se zavděčil lidem všem. A tak nejen husy, ale i kachny, končí takřka stejně

0 0
možnosti