Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rv Došlo pisatelské střevo, tak si vybereme vatu, kterou se můžeme dočíst v řadě tematických publikací. Ale nechť je Vám přáno.

0 0
možnosti

Nádhera!

Já jsem neodolal a zkusil váš text zadat do redakčního systému (jenom kousek...) - tohle si myslím stojí nejenom za zveřejnění na blogu, ale i na malou brožurku. Zkuste se mi ozvat na 602747565@seznam.cz, já vám pošlu, co jsem z toho udělal. Právě díky redakčnímu systému s tím zase až tolik práce nemám - rozhodně méně než vy, který jste to dával dohromady. Možná se vám to bude líbit.

0 0
možnosti

J25a71n 37M43a53r87e68k

9. 1. 2022 22:57

Konečně SNAD už ten všude vlezlý covid a jeho bratři z blogoviště mizejí. Na pokračování se moc těším!!!

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, covidová témata jsou už poněkud unavující.

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, až doteď byla znalost antických frazémů mou Achillovou šlachou.

0 0
možnosti
Foto

Těší mne, že Vám přišel článek vhod, o to s větší chutí vydám pokračování:-)

0 0
možnosti

JJ ... neubránit řekové evropu před peršany, vypadalo by to tady jak v íránu ..

0 0
možnosti

Príma!

Zase nějaké osvěžení zdejších stojatých vod.;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Karle, a také zdravím:-)

0 0
možnosti