Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

každý dělá jen to na co má schopnosti. Autor se snaží být vtipný a prezentovat se jako klaun, přejme mu to

0 0
možnosti
Foto

Mohu odpovědět jen to, co odpovídám na podobné komentáře. Ve slušné diskusi se hodnotí nejdříve obsah článku a až potom, eventuálně, autor. Zajímal by mě váš názor na to, co jsem napsal, ale váš názor na mě je mi, promiňte, zcela lhostejný. Obšírněji se tímto fenoménem zabývám na jiném místě, máte-li zájem:

http://turnerjiri.blog.idnes.cz/c/489272/negativni-komentare.html

0 0
možnosti
JK

Kdysi dávno jsem napsal posměšnou poznámku o člověku, který tak v půli 90. let volal po obnovení Pomocné stráže, ale místo VB už pochopitelně Policie ČR. Tak jsem se pobavil při vaší poznámce. Četl jsem i reakci pana poslance Chalupy a váš následující vzájemný dialog. To, co navrhuje, asi nějaký smysl dávat může. Ale vytahovat název Svazarm, to je naprosto mimo mísu. Vzhledem k tomu, že obnovit takovou organizaci, která by se svou strukturou a zaměřením blížila Svazarmu, je nemožné, tak proč oprašovat název, který vyvolává řadu negativních asociací?

0 0
možnosti
Foto

...protože když se řekne Svaz brannosti (E.Beneš), dost pochybuji, že veřejnost bude vědět o čem je řeč, když ale řeknu Svazarm (i s rizikem negativních konsekvencí), téměř každý si je schopen představit o čem je řeč. Přece jde o obsah, o to co je asi potřeba řešit, nikoli o název...

0 0
možnosti
RB

Smůla, že autor blogu nepochopil smysl návrhu a rozdíl mezi nacucanou pěstí dělnické třídy a Svazarmem.

3 0
možnosti
Foto

Jelikož žádné detailní podrobnosti návrhu nebyly zatím zveřejněny, tak autor se snad dostatečně patrnou nadsázkou komentoval to, co zveřejněno bylo. Pokud to tak někdo nepochopil, je to jeho smůla. manuál. Manuál k satirickému článku asi přidávat nebudu

0 0
možnosti
JK

Autore: na západě je pomocná stráž u policie běžná a není to vnímáno jako něco komunistického. Jen u nás v Česku máme tak pitomé předsudky.

0 1
možnosti
Foto

Komentátore: Bylo by dobré uvést nějaké příklady: kde je to běžné, kdo to dělá, a co ti lidé dělají.

Nicméně podstatou této nadsázky je už zmíněné exhumování čehosi, co dostalo v Čechách absurdní podobu. To je jako byste srovnával americkou Národní gardu a naše Lidové milice. Jsou to naprosto nesrovnatelné důvody a podmínky vzniku, historie, mentalita atd. Je nesmyslné takové věci tupě přejímat a hlavně je tvořit z pochybných důvodů.

0 0
možnosti
RE

Taky se divím, proč se vlastně rušila Veřejná Bezpečnost, když je vlastně podle amerického vzoru, byť přetažená přes SSSR ale přece: Walker Texas Ranger - ,,Sergeant of Public Safety.";-D

1 0
možnosti
Foto

Ten název by sám osobě asi nevadil V Údolí děsu a jinde máme konečně i šerify.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den.

Možná jste se přeslechl, nebo jste slyšel jen to, co podvědomně slyšet chcete, ale skutečně si nevzpomínám, že bych mluvil o Lidových milicích nebo o Pomocné stráži VB. Jistě máte právo na svůj názor, stejně tak jako na něj mají i Ti, kteří věc vnímají poněkud jinak, než Vy. Přesto, že si myslím, že jsem profesně vybaven k tomu, abych se mohl vyjadřovat právě k této problematice (stejně tak jsem schopen si přiznat, že nejsem cestovatel mezi prózou a poezií a nemám ambici se k této problematice vyjadřovat), nejsem natolik domýšlivý, abych vycházel pouze ze svého hodnocení situace. Celou problematiku konzultuji s odborníky jak z praxe, tak i z akademické sféry, zároveň komunikuji se svými spoluobčany a věc jsem vyhodnotil tak, jak jsem ji vyhodnotil. Projevit svůj názor, být schopen jej argumentovat na základě faktů (a nikoliv pocitů), projevit určitou politickou ambici - konečně i od toho vykonávám funkci poslance. A jsem připraven tuto ambici podrobit podrobné diskusi a přijmout jakýsi většinový postoj, který z takové diskuse vyplyne. Pokud mi veřejnost projeví podporu, pak považuji za svou povinnost vyjít takové ambici naproti a udělat vše potřebné k její realizaci.

A to jak v oblasti přípravy obyvatel na krizové situace (nebo branné přípravy, civilní obrany...) tak i pokud jde o Branný spolek (bývalý SVAZARM...). Víte, podstatný je obsah nikoliv název. Přiznávám, že jsem název SVAZARM použil úmyslně, i s tím, že v řadě spoluobčanů to může vyvolat i ne negativní reminiscence. Nicméně každý hned pochopil, o čem že to hovořím. A schopnost vést relevantní diskusi nad obsahově jasným okruhem otázek, je podle mého názoru základem pro potřebnou míru porozumění a základem pro přijetí takového řešení (i kompromisního), které přispěje ke zlepšení, k posunu v té či oné oblasti lidského konání.

Sám konstatujete, že mne podpořilo cca 85% hlasujících. To asi o něčem svědčí, nemyslíte?

S pozdravem

Bohuslav Chalupa

6 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

těší mne, pane Chalupo, že na můj článek reagujete, nebývá to časté ani u vašich kolegů, kteří zde pravidelně publikují. Předně si je, alespoň myslím, dobré (i bez té literární průpravy) uvědomit, že můj článek je částečně psán jako nadsázka a satira. Konečně nereaguji na žádnou studii, ale na strohou zprávu z Novinek.cz, ve které je oznámení o tomto vašem záměru a velmi krátké vysvětlení, které jste patrně novinářům podal. Netvrdím, a při pozorném čtení to zjistíte také, že chcete zakládat LM nebo PSVB, ale jen přirovnávám tyto organizace k té, kterou oživujete, a to ve smyslu mrtvoly, kterou nepovažuji za vhodné exhumovat.

Výuka chování v krizových situacích, CO, nebo zdravověda se ve školách normálně učí a pokud to vyučují rozumní lidé, má to i na rozdíl od minulosti smysl. Pokud by chtěl někdo zkvalitňovat takovou výuku, není na tom nic špatného, ale tvořit předměty a organizace? Zakládání organizací typu "Svazarm" nebo "Aktivní zálohy" a pod. mi přijde jako počin hloupý a nebezpečný, který v občanech podporuje pocit, že jsou ohroženi a snad dokonce, že ozbrojené složky na to jaksi nestačí. I na diskusích zde se můžete dočíst, že se lidé chtějí ozbrojovat a uvažují o konvenční válce s našimi sousedy nebo migranty. Předpokládal bych, že jako člen bezpečnostních výborů Sněmovny, chápající situaci a mající onu profesní výbavu, budete podporovat kroky, které občany uklidní a ne přimějí k úvahám, které vedou k pocitu nutnosti se ozbrojit a jakémusi imaginárnímu nepříteli se sami bránit. Těch 85% by mělo ve vašich uších znít jako alarm, že postupně stále více nemocnou společnost je třeba léčit, a ne přesvědčovat, že je zdravá.

3 0
možnosti
NM

;-D;-D..važenej...a co je to za skupinu a to převážně cikánské národnosti v černých kombinézách s provokativním nápisem nám dojem ,že " asistent prevence bezpečnostní služby" mimochodem dobře placená...;-D to je ta novodobá PS-VB i když se vám tonelíbí;-O;-O

1 0
možnosti
Foto

Nepamatuji se, vážený pane, že bychom spolu pásli krávy. Pokud byste chtěl se mnou diskutovat tak jinak a lépe.

1 1
možnosti
ZH

Svazarm už oživit nejde. Ale co takhle založit THW podle Německého vzoru. Jeto skvělá organizace vhodná pro nacionalisty i sluníčkáře, mladé i staré. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem pro, ale pouze za účelem pořádání přátelských zápasů v lakrosu se skauty.

0 0
možnosti
PK

P82a49v47e61l 45K62u52l14a

13. 2. 2016 8:47

Díky, pobavil jsem se :-) a mám jednu branně - bezpečnostní radu: Víte, co je nejdůležitější při výbuchu atomové bomby? Dobře se dívat, protože podruhé v životě už to neuvidíte. :-)

6 0
možnosti
Foto

...tak podobně mi s odstupem času přišli některé poučky BV, Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

To, co pan poslanec navrhuje, už ve školách dávno je.

0 0
možnosti
Foto

Vím to a pokud to někdo rozumný vykládá , tak to má smysl.

0 0
možnosti