Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K multikulturalismu můžete zkusit polemizovat s tímto:

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/deti-jsou-v-prvni-linii-boje-za-zniceni-naroda.html?hitcount=0

Jinak ale nemáte v článku pravdu, protože jste si vymyslel vlastní definici multikulturalismu.

Ve skutečnosti je multikulturalismus politika vícera kultur na společném území.

0 0
možnosti
Foto

Polemizovat budu, pane Chovanče, pouze z vašimi názory, které mi zde na to,co jsem zde psal, sdělíte, a ne s nějakými propagandistickými výplody, která navíc melou do jednoho článku vše, co je po ruce. Právě proti takto zjednodušujícím a paušalizujícím výkladům je tato úvaha zaměřena.

Také jsem vás již dříve žádal, abyste vážil to, co píšete. Žádná definice multikulturalismu v mém článku není (nemohu se v to tedy ani mýlit) a to co možná za definici považuje je lingvistický rozbor slova, se kterým nijak neargumentuji.

Není tam ta definice právě proto, že žádná jedna neexistuje, tudíž považovat tu, kterou jste někde opsal a uvedl za jedinou možnou a správnou je zcela absurdní.

0 0
možnosti

Určitě zajímavé a poučné čtení nejen pro dospívající dceru. Problémem je vždy, když se jakákoli idea přemění ve fanatickou ideologii a praktické uplatňování kolektivní viny často vede (vedlo) k neblahým důsledkům.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, navíc ty důsledky "kolektivní viny" působí i jaksi sekundárně. Vytváří vzájemnou nesnášenlivost a ta je důvodem nebo alespoň záminkou všech konfliktů včetně těch hrůzných.Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti

Pane Turnere, pro mě je jediným místem, o kterém si myslím, že multikulturní funguje, ostrov Mauricius (ne, že bych projela celý svět, to zase ne). V domě, kde jsem žila, byl soused po levici čínského původu, vpravo bydlela Belgičanka (paní v důchodu). Kostely, hinduistické a buddhistické chrámy, mešity... Všichni slavili svátky všech, což bylo senzační, protože se pořád slavilo:-) Tak bych Mauriciu přála, ať mu to přátelské ovzduší vydrží. Článek je zajímavý, jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Mám podobnou zkušenost (bohužel ne z Mauriciu, což jeden z mých nerealizovaných snů) z menších velmi pestrých komunit. Přemýšlím, proč to někdy jde a jindy ne. Je to, jak jsem se pokusil vyjádřit v tomto článku, asi souběh mnoha faktorů, ale základem je vzájemná tolerance a uvážlivost. Děkuji za příspěvek, paní Jogheesová.:-)

0 0
možnosti

Hledal jsem v textu aspoň jednu pasáž, ve které byste se obracel na dospívající dívky s nějakým sdělením.

Nic takového jsem však nenašel.

Je proto třeba se ptát, proč se Váš příspvěvek tak nepřípadně jmenuje?

2 0
možnosti

Vy se pri cteni clanku necitite jako dospivajici divka?

0 0
možnosti