Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bez Cimrmana by byl můj život o dost chudší. Všechny ty modly a "celebrity", které vzýváme dnes jsou proti němu TÁÁÁKHLE malinký. Cimrman je totiž tak trochu ́produktem ́ nás všech, nejen jeho vtipných autorů, a naštěstí ho nesemlela kola showbyznysu. Každý si v něm najde, to co chce. Díky za připomenutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

R^ docela dobrý soulad (nebo jak to říct), čtu si v knížce "Půlstoletí s Cimrmanem", kterou jsem nedávno dostal...Takové hezké, laskavě vtipné bilancování a vzpomínání. Cimrman zůstává s námi dál:-)

0 0
možnosti
Foto

Vím o té knize, ale ještě jsem ji nečetl (možná mi ji přinese Ježíšek), ale nic jiného bych nepřepokládal. Díky za zastevení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, je to neslušné...měla bych mluvit přímo k Vám.... vidím Vaši fotku a říkám si ...je to stín? není to pahrbek geniality?R^:-)

hezký den a díky za to Vaše zprostředkování něčeho, co máme zaplaťbůh furt rádi.V

2 0
možnosti
Foto

:-) Nebyl to záměr, Radko, ale když jsem na své stránce pod sebou uviděl svoji profilovou fotku a nad ní do podobné pozice situovanou bustu...přejel mi po zádech jakýsi existencionální mráz... Mimochodem pocházím z Pojizeří a identita mého pradědečka je velmi nejistá...:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem si zas musela pustit Vizionáře.. "Mě to baví";-);-D

0 0
možnosti
Foto

Mám ho také rád, přestože je, jak sami autoři přiznávají, poněkud specifický. Na konci mě vždy trochu mrazí...

1 0
možnosti

Já vidím Mistrovu genialitu především v tom, že je to humor velmi inteligentní, prpracovaný, a přesto srozumitelný nejširším vrstvám společnosti.I(občasné) vulgarismy perfektně zapadají do celkového konceptu, a nejsou samoúčelné, jako třeba u dvojice Šimek + Krampol.

"Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.." - Jára Cimrman ležící, spící.

5 0
možnosti
Foto

:-) Zcela souhlasím, je to humor lidový, ale zároveň chytrý a vlídný. Už tato kombinace je pozoruhodná. Pro ty, kteří zastávají jiný názor, jsem si "šetřil" vámi uvedený citát.:-)

2 0
možnosti
JK

Bez Cimrmana by to nebylo ono. Je však zajímavé, že nikdo ještě nepřipomněl, jak se vyjadřoval k muslimské imigraci nebo ke globálnímu oteplování. Studoval jsem pečlivě jeho díla a zmínky o těchto záležitostem tam jistě byly, ale já je nenašel. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Všimněme si, že cimrmanovská satira a humor nikdy nenapadaly ani nenapadají přímo jednotlivce, procesy, události nebo ideologie. Vždy tak činí skrze něco. Nedávno jsem "studoval" Cimrmanovo dílo pedagogické a hru Vyšetřování ztráty třídní knihy, není tam žádná kritika našeho školství, přesto tam lze najít mnohé principiální záležitosti rozvedené ad absurdum. I v tomto ohledu je mi velmi líto, že čas hraje proti tomu, aby mohla být takto opisně karikována naše současnost.

0 0
možnosti
Foto

R^

Inteligentní humor skomírá. V TV to zachraňuje snad jen Karel Šíp a Všechnopárty.

Ještěže máme archívy, Dobytí Severního pólu, nebo Vizionáře snad umím už nazpamě ́t;-D

1 0
možnosti
MS

Šípa a jeho Všechnopárty mám taky rád, i když se mi zdá, že v poslední době tu roli "udiveného staříka" přehání až do absurdna. :-)

2 0
možnosti

:-))))) ano, našlo by se toho hodně.

Já bych zase některým ráda počítala, kdyby se rozhodli opustit "Liptákov":-)))))))))))

Mě tedy Jára těší snad denně. Léty se neomrzel, ba možná nabral na síle:-))))

2 0
možnosti
Foto

A je strašně fajn, když si v tom člověk rozumí i se svou polovičkou. Když já hodím hlášku, on okamžitě reaguje.:-)

1 0
možnosti

Jiří, díky za tento článek. Ano, Cimrman žije stále. A jeho vynálezy teprve. Jak by byl Cimrman nadšený, že naši "nejvyšší" neustále zkoušejí vyniknout v hledání formou slepých uliček!:-))))))

Moc hezky jsi to napsal.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji:-), je to tak. Nedávno jsem v kontextu aktuálních změn studoval Cimrmanovo dílo pedagogické a musím konstatovat, že Cimrmanova šesterka je asi jediným lékem na současnou tristní situaci.:-)

2 0
možnosti