Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirko, já se ti divím, že se divíš:-DD

Máš ponětí jaká je to výška spadnout z/s Marsu?:-)))) Až taková rána, že ani nestačil otevřít diskuzi.

(neměl bys tolik číst!:-)))

0 0
možnosti
Foto

J98i85ř90í 38T25u88r93n24e70r

24. 10. 2016 15:25

:-)Já se polepším:-):-)

1 0
možnosti

J74i24r23i 12V15r89a54b96e44c

24. 10. 2016 12:32

Pionyri s rudym satkem stoji pevne za. Zemanem. To jo;-D

1 0
možnosti
Foto

J15i16ř67í 46T15u83r94n30e97r

24. 10. 2016 14:26

..už i pionýři? Tak to je konec...:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, také jsem přemýšlela nad tím, něco k tomu napsat. Zajímalo by mě, co za lidi dává děti k panu Čermákovi do kroužků nebo do oddílů. Asi je jim dost jedno, co z nich vyroste :-/

1 0
možnosti

Za socíku byste určitě našel dobré uplatnění - byl by z Vás kádrovák jak vyšitej Rv

0 4
možnosti

Jako výleťák Čermák je dobrý i když jeho vlastní fota tomu dodávají šmrnc exibionismu, a s politiky ať se radši nefotí ;-€ . Bohužel nemá diskusi a tak musí za roh :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Před pikolou za pikolou ani skaut nesmí stát, A tak je stále o čem psát. Tak jen tak dál. Jinak pikypiky na hlavu. Já na babu nehraju:-P

0 2
možnosti
Foto

pít brzo po ránu, to se vymstí

0 0
možnosti
Foto

Kde jste nalezl v mém dnešním článku nějakou spojitost se skauty? Nikde. Já mám na svém článku už téměř 1500 článku na nejrůznější téma. Zrovna tak jste mohl jmenovat trampy, křížovkáře, zájemce o vesmír, turisty, či cokoliv dalšího z mých více než padesáti rubrik. Tím vším se prezentuji a to vše mne zajímá. Ale i tak děkuji za propagaci mého článku a mého blogu. Myslím že je to jediný chvályhodný počin, který jste ve svém článku udělal.

2 2
možnosti

Chcete snad poprit, ze jste slozil skautsky slib? Jste tedy skat jen nekdy?

0 0
možnosti

Pan Cermak se sice prezentuje jako Skaut, pry slozil i slib, ale jeho blog je v zasadnim rozporu s timto slibem. Vymenit penize za svobodu, to neni Skautske.

1 0
možnosti

Presneji, mel jsem napsat: vymenit svobodu za penize neni skautske.

0 0
možnosti

Karma.Děkuji za Váš blog,vzhledem k tomu,že "skaut" Čermák statečně neotvírá diskuzi,není možno jinak vyjádřit podiv jakou "morální autoritu" adoruje místní "Mirek Dušín",snad jen zbývá vyjádřit naději,že svuj nekritický obdiv k morální lidské žumpě jménem Zeman,nešíří i mezi skautíky....přesně tak,Foglar se musí obracet v hrobě.

6 0
možnosti
Foto

Já děkuji Vám.:-)

1 0
možnosti