Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já obecně u všeho řeším poměr kvality a ceny s důrazem na tu kvalitu. Kdo danou věc vyrobil je relativně jedno. Kvalitní výrobky ovšem obvykle nejsou od firem páně Bureše.

0 0
možnosti
Foto

Tomáše Kluse sleduji již od začátku jeho kariéry, tedy mohu s jistotou říci, že patří k lidem, kteří namají pevný názor a jsou ve vleku autorit s kterými momentálně sympatizují. Má tendenci se zviditelnit, možná by rád nastoupil politickou kariéru, kdo ví, co se mu honí v hlavě. Gesto odmítnout jen vše co je Babišovo bych brala v případě, že by všichni ostatní politici byli křišťálově čistí.Takto mi to připadá, že jeho ústy mluví skupina lidí, která si s premiérem vyřizuje nějaké účty.

Je škoda, když zpěvák sympatického vzhledu, bývalý dobrý sportovec, který může svými písněmi promlouvat k liidem se zaměří jen na jednu osobu, místo aby poukazoval na všechny okolní nešvary. Myslela jsem, že bude jeden z nástupců Karla Kryla, ale cesta kterou se teď ubírá tímto směrem nevede.

4 0
možnosti
PS

P86e72t54r 63S77k41á84c19e93l

27. 7. 2018 23:49

Možná ještě dospívá a až dospěje, dospěje k jinému postoji, názoru. Z jeho písně jsem si vybral slovo "napálit" a všude je uvádím v této větě: Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se napálit od našich tzv."spojenců" nenecháme...R^

0 0
možnosti
RP

Podle mně je Klus obyčejný populista. Ani jinak nevím, co vůbec jako umělec produkuje.

0 3
možnosti
Foto

To mi přijde docela legrační. Populistou je ten, kdo se distancuje od "krále populistů". No může to tak být, ale tento Klusův skutek, vypadá spíše opačně, už jen proto, že je asi více kritizován, než chválen.

No a že mi, pane Polášku, píšete, že vlastně neznáte toho, ke komu se vyjadřujete, mě poněkud zaráží. Tak si to zjistěte, nebo to nechte být.

4 0
možnosti
Foto

otázkou je nakolik je to vypočítavost a nakolik skutečně jde o vyjádření osobního postoje-vzpomínám na Gottovo vystoupení za komoušů-a nikdo mu to po sametovce nepředhazoval:-/vám samozřejmě karma a palec

1 0
možnosti
Foto

Děkuji:-).Pochopitelně to také nevím a netuším ani, jak bych to mohl zjistit, ale jak jsem uvedl, je mi sympatický ten čin, nikoli jen nějaká laciná deklarace. Věřím ve skutky, ze kterých neplyne žádný zisk. Je však pravdou, že ani to nemohu v tomto případě nijak dokázat...

2 0
možnosti
BD

vy stále pracujete s Klusem jako bojovníkem. Jenže on se, stejně jako zmiňovaný Landa, díky tomuhle prázdnému gestu dostal na titulky serverů. Je to jen normální byznys plán. Andreje volilo cca 30% voličů, takže si chlapec se slávou skomírající snadno dopočítal, že takhle může zabodovat u 70%. Takže bych mu nějaké vzletné cíle nepřičítal.

5 3
možnosti

Může jít o vypočítavost, ale v těchto dvou případech si to nemyslím. U Landy jsem si prakticky jistý. U Kluse si to jen myslím, u něj mám znalosti mnohem povrchnější.

1 0
možnosti
DV

D25a94v34i66d 95V31l75k

25. 7. 2018 8:04

Já se přiznám ,že Agrofertí uzeniny schválně nekupuju. A teprve v to okamžiku kdy to zkusíte, zjistíte jak moc tenhle chlap ovládá potravinářství.Zkuste v Albertu koupit párky ,které nejsou Andrejovic

1 0
možnosti
Foto

:-) Už jsem to, Davide , také zkusil a dopadl jsem podobně. Je to moloch, který ovšem, jak to tak někdy bývá, možná časem oddělí od svého majitele, respektive jeho majitel na něho kromě nějakých strategických a makroekonomických záležitostí přestane mít přímý vliv. Jako už neřešíme, kdo je většinovým akcionářem nějaké automobilky (a podle toho si nekupujeme auto) nebo nějaké banky( podle toho si nezakládáme účet) , tak možná časem rezignujeme i na buřty.

2 0
možnosti

Klus mi kapku připomíná Landu. Oba mají spasitelský komplex a oba jsou totálně bezradní co dělat.

10 1
možnosti
RP

Klus je možná umělecky kvalitnější "řemeslník" než Landa, jinak mají skutečně mnoho společného.

0 0
možnosti
ZD

Vážení autoři i diskutující. Zatím mi všechny články na podobné téma a následné diskuse připomínají hraní dětí na písku. Tam se také křikem a pláčem vydupává jen to co děti nechtějí. Republiku musí někdo řídit. Od toho jsou volby, které vyberou jen z těch - kteří se o to ucházejí. Ne bohy nebo polobohy ale NĚKOHO kdo se o to uchází. Nehledejte koule u mediálně známých osobností a zkuste najít svoje (diskutujícím dámám se tímto omlouvám, ale povětšinou diskutující Marie a Nora stejně nevědí která bije). Napište už někdo článek s argumenty :

- kdyby za presidenta zvolili xxx to by bylo v republice krásně

- kdyby místo xxx zvolili yyy to by se naše úroveň posunula o dvě dimenze

- kdyby se místo ANO dostala k moci strana zzz to by se všem naráz ulevilo

Ze všech stran čtu jak nikdo nechce osobu pana Babiše a jeho partu. Nikdo zatím nenapsal koho by ale - z těch co se ucházeli - chtěl a jaké by s tím, co by chtěl přicházely šťastné zítřky.

Kdo bude první ? :-) Štěkat totiž umí každý psík a plivat každý trouba. Pokud nenastíníte vlastní volbu, za kterou se postavíte připomínáte chrabrý odboj, kdy se chodí do sklepa na uhlí nadávat na poměry.

13 1
možnosti
Foto

To je hezký apel národu, pane Dando, ale zcela se míjí s tím, co je podstatou tohoto i mnohých jiných článků Věc je mnohem prostší. Pokud někdo nesouhlasí s tím, co někdo dělá a pokud se domnívá, že jeho morálka či kvalifikace je v rozporu s tím, jakou funkci vykonává, tak proti tomu může (a také má) vystoupit. Nemusí nikterak používat vámi navrhované argumenty, ale prostě jenom argumentovat skutky, toho či onoho člověka. Může to udělat "celebrita" i lůzr. Když to udělá někdo více slyšitelný má to jinou váhu a ti méně slyšitelní k tomu pak zaujímají stanoviska . To je docela normální stav. Naopak vaše teorie jakéhosi absolutního "Hyde Parku" je dle mého soudu úplná utopie.

1 2
možnosti
PK

Velmi decentně napsáno a to vč. dopadu na všechny popsané strany, takže si myslím, že je to skutečně jeden z mála blogů s kterými lze dobře diskutovat. Bohužel to nebudu činit, bo ať je mi to líto musím s autorem souhlasit. Jinak Kostelecké uzeniny nejím, a není to z důvodu , že bych výrobce resp. majitele ignoroval, prostě mi nechutnají. KarmaR^

0 0
možnosti