Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J61a96n 25J31a78n72u38š86k52a

28. 5. 2020 21:05

a byli mezi vlasovci i plesati?

0 0
možnosti
JS

Také jsem se nachytal. Já jsem myslel, že je to o vlasovcích a ono je to o červech, kteří zachránili Prahu před prasklými vředy. A Vy jste ta slavná rocková zpěvačka a nebo ten, který mluví se psy?

0 0
možnosti
PK

No, odcházím poučen a překvapen, čekal jsem jiný hit, dostal jste mě;-DR^

0 0
možnosti
ZD

Patřím k těm, kteří se "nachytali" - obrazně. Jinak jsem si přečetl zajímavý článek. Dík.

1 0
možnosti
Foto

Otázka tedy zní, měli vlasovci lupy a kteří?

1 1
možnosti
Foto

vlasovci ... máte na mysli SS ROA?

0 0
možnosti
LF

L25u11k73a55s 36F23i17k52r

25. 5. 2020 7:01

SS ROA? Copak to je/bylo? Asi si pletete ROA a RONA ...

2 0
možnosti
LJ

To je jeden z možných výkladů znaku lékařů. JIný výklad vychzí z Bible. V knize Mumeri, kap. 21 čteme: I poslal Hospodin na lid ohnivé hady. Ti lid štípali, takže v Izraeli mnoho lidí pomřelo. Lid přišel k Mojžíšovi a přiznával: „Zhřešili jsme, když jsme mluvili proti Hospodinu a proti tobě. Modli se k Hospodinu, aby nás těch hadů zbavil.“ Mojžíš se tedy za lid modlil. Hospodin Mojžíšovi řekl: „Udělej si hada Ohnivce a připevni ho na žerď. Když se na něj kterýkoli uštknutý podívá, zůstane naživu.“

0 0
možnosti
LJ

Oprava: V knize Numeri...

0 0
možnosti