Diskuse

Ptáci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si zase říkám, když jdu kolem keře, kde je schované hejno vrabců a jeden přes druhého švitoří, o čem se asi baví.:-)

2 0
možnosti
Foto

Teď jsem si vzpomněl na scénu z filmu Kolja, kde vypráví postava pana Svěráka jak se sešel na zájezdu tuším do Vídně se svým bratrem - emigrantem a když se vrátil, tak po něm nějakej estébák chtěl vědět, o čem se s bratrem na té schůzce bavili. A Svěrák mu odpověděl - "... ale celkem o ho..., soudruhu..." ;-D

1 0
možnosti
Foto

Poslyšte, psi také útočí na ty, co je jedí. Neměl jste polévku z vrány? :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Už dlouho ne, navíc ani psi nepřišli na moji kulinářskou minulost

1 0
možnosti
Foto

J72a62n 70Š35i90k

6. 6. 2022 14:26

Něco za tím bude. Mě si vlaštovky zřídily ve sklepě hnízdo nad teplovodními trubkami ústředního topení. Okno je otevřené jen na ventilačku :-) Asi čekají tuhou zimu i v teplých krajích a nechtějí odletět. Jenže to ještě neví, že topím plynem a takové teplo jim ani na těchto trubkách nebude :-). Hezký den

0 0
možnosti
Foto

...to jsou někdy takové zvláštní věci... i Vám hezký den

0 0
možnosti
VF

Není to tak napínavé, jak boj s kavkami, ale máme někde u domu hrdinského tátu kosa. Viděla jsem několik jeho útoků na sojku. Není to přímo boj, ale když se tu sojka objeví, kos do ní v rychlosti narazí a oba odletí každý na jinou stranu.R^

3 0
možnosti
Foto

:-)R^Kosové jsou extrémně agresivní. Mívali jsem jich na zahradě celou legii viz:

https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=498547

1 0
možnosti
Foto

Chrání mladé. To byste koukal, co se taky třeba může stát, když plavec zabrousí ve vodě k místu, kde hlídá snůšku jiker sumec...

0 0
možnosti
Foto

To bych asi moc nekoukal, protože to vím, stejně jako mám zkušenost třeba s tím, co umí "nesocializovaný" labuťák, případně jiná zvířata. Zajímavé mi na této zcela reálné události přijde to, že se stala nějaká zásadní změna, což mě i ve smyslu určité nadsázky vedlo k tomuto zamyšlení.

Díky za komentář:-)

1 0
možnosti