Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Taky jsem sledoval a napadlo mě : Kladivo na čarodějnice a Národ v sobě. Chtěl jsem také psát, ale jen bych se opakoval. Takže díky

0 2
možnosti
Foto

Polsko je v současnosti , demokratické a civilizované. Prohrála levice to je dobře Nesmíte věřit tomu, co u nás píšou média o Polsku.RvRvRv

12 1
možnosti
Foto

Odpovím vám analogicky: nesmíte věřit těm, kteří to, co se děje v Polsku, považují za projev demokracie a civilizovanosti. Nejlépe je vnímat fakta a přemýšlet o nich docela samostatně.

5 1
možnosti
MM

Na letošních prezidentských volbách v Polsku mě zaujalo, jak velká pozornost jim u nás byla věnována. Možná se pletu, ale v předchozích letech to tak nebylo. V Polsku a v Česku je v mnohém jiná politická, historická, náboženská situace, ale ostrý, vyhrocený a společnost polarizující střet konzervativců s liberály probíhá v obou zemích a stejně. I ona mírná (a vítězná) převaha konzervativců je nám společná. Chtě nechtě nás to vtahuje do dění v sousední zemi, ztotožňujeme se z jednou ze stran, byť třeba konzervatismus český a polský je značně odlišný. Fandil jsem liberálům, i když jsem praktikující křesťan a v některých otázkách docela konzervativní. Přál jsem jim vítězství tak, jako přeji vítězství liberálním stranám a politikům u nás. Na druhou stranu mi ani tak nevadí samotné konzervativní hodnoty a postoje, které (legitimně) zosobňuje Duda, jako spíš způsob jeho politického boje, podpora "státní" televize, dezinformační kampaň, lži, hraní na nízké pudy a zejména štvaní jedněch proti druhým. To mě mrzí a v tom také vidím podobnost se situací u nás.

3 1
možnosti
PK

Liberály skutečně ne, je to jakási podivná sekta na rohu ulice, která jistě zítra půjde zas jinam, spolu s E.Burkem bych chtěl raději oživit v Čechách konečně nějakou konzervativní stranu......kde jsi?

1 0
možnosti
EK

Někdo klečí před Panenkou Marií někdo před černochama. ;-D

4 0
možnosti
Foto

To jste vyjádřila moc hezky, je vidět, že jste o tom musela hodně přemýšlet :-)

3 2
možnosti

J13a40k24u60b 73Š46o13l39c

13. 7. 2020 11:54

Jedné straně vadí vliv islámu a nechává Poláky rozhodovat o jejich věcech, druhým vadí vývoj v Polsku a omlouvají muslimské země. Zdánlivě stejné, ale podle mě je rozdíl v míře. Interrupce či míru práv homosexuálů (např. "manželství") si dovedu představit jako téma i u nás, zahalování žen ne.

0 0
možnosti
JH

Tihle Turnerové vždy ví co je pro Poláky a ostatní nejlepší.To všeználkovství z nich jen čiší:-)

8 3
možnosti
Foto

To víte, Turnerové nejsou Havránkové:-)

2 1
možnosti